Piggsopp Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Alle andre merker garantert du "faster"... Anonymkode: 2641f...c9c Altså, jeg har jobbet med mange muslimer gjennom årene som faster i ramadan. Aldri opplevd at noen av dem jobber på halv kapasitet selv om de ikke spiser i 12+ timer og sover minimalt. De fleste klarer å kombinere jobb og faste, selv i sommermånedene da fasten er ekstra lang. Men om kollegaene til TS ikke klarer jobben som renholdere når de faster bør de enten finne en annen jobb eller la være å faste. For det skal ikke gå på helsa løs. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Stort problem her, vi gjør en fysisk krevende jobb (renhold) og det er bare sukking og stønning og "jeg er så svimmel" hele tiden. Jeg vurderer å slutte i firmaet før våren. Ikke første jobben jeg har hatt der det har blitt et problem. ts Anonymkode: 65b04...b12 Samme problem her som renholder. Men nå er ikke han som faster veldig aktiv i jobben ellers heller 😅 Anonymkode: d3ced...e1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samme problem her som renholder. Men nå er ikke han som faster veldig aktiv i jobben ellers heller 😅 Anonymkode: d3ced...e1a Merket at de ikke kan vaske dametoaletter eller handicap toalettet under ramadan? På grunn av at det er haram å forholde seg til bind osv. Kanskje de bare hoder meg for narr da.... Føler ikke at jeg kan klage fordi jeg får bråk selv. ts Anonymkode: 65b04...b12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Jobber med folk som faster under ramadan. Ingen problem med å utføre jobben sin. De spiser og drikker kveld og natt. Det er andre folk som også dropper frokost og lunsj, så de er egentlig mindre opplagt i løpet av arbeidsdagen. Men reglene er vel at man ikke skal faste hvis man ikke har helse til det. Anonymkode: 46596...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jobber med folk som faster under ramadan. Ingen problem med å utføre jobben sin. De spiser og drikker kveld og natt. Det er andre folk som også dropper frokost og lunsj, så de er egentlig mindre opplagt i løpet av arbeidsdagen. Men reglene er vel at man ikke skal faste hvis man ikke har helse til det. Anonymkode: 46596...83c Kanskje de bare bruker ramadan for hva den er verdt....for å slippe. Anonymkode: 65b04...b12 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle andre merker garantert du "faster"... Anonymkode: 2641f...c9c Stemmer ikke Anonymkode: eb3e6...b5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #27 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Merket at de ikke kan vaske dametoaletter eller handicap toalettet under ramadan? På grunn av at det er haram å forholde seg til bind osv. Kanskje de bare hoder meg for narr da.... Føler ikke at jeg kan klage fordi jeg får bråk selv. ts Anonymkode: 65b04...b12 Det er jo bare tull. Så det kan du absolutt klage på Anonymkode: eb3e6...b5b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå