Gå til innhold

Tapt vennskap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har vennen din sagt at hxn ikke vil ha noe kontakt? Og har du også fått oppgitt grunnen? Du sier du har en følelse av at du bør vente litt. Sier selvinnsikten deg at det er forståelig at vennen din ikke ønsker kontakt slik du har fått ting forklart? Og hva har du egentlig fått forklart? Veldig vanskelig å uttale seg når vi ikke vet hva dette dreier seg om i det hele tatt. Hvis du ikke forstår noe selv heller burde du kunne sende et brev og fortelle noe om hva du føler. Hvis du har oppført deg utilbørlig slik at det er forståelig at vennen din kutter kontakten tenker jeg du rett og slett må respektere vennen din sin avgjørelse om å kutte ut vennskapet. Da er det ikke sikkert vennen din ser på vennskapet dere hadde som like godt som du selv ser det, dessverre.

Anonymkode: 65ae2...177

Det er mulig.  Jeg skal ikke " løpe etter " og trenge meg på, kjenner jeg. Det er bare trist. Jeg skal ikke legge ut om detaljer  heller  og ber ikke om en løsning.  Men det er godt å få bekreftelse på at det er lov å sørge og kjenne at det er vondt. Takk for respons alle.

Anonymkode: d3cad...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når det er sagt:  Jeg er fremdeles takknemlig for den̈ne vennen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 22.01):

Har vennen din sagt at hxn ikke vil ha noe kontakt? Og har du også fått oppgitt grunnen? Du sier du har en følelse av at du bør vente litt. Sier selvinnsikten deg at det er forståelig at vennen din ikke ønsker kontakt slik du har fått ting forklart? Og hva har du egentlig fått forklart? Veldig vanskelig å uttale seg når vi ikke vet hva dette dreier seg om i det hele tatt. Hvis du ikke forstår noe selv heller burde du kunne sende et brev og fortelle noe om hva du føler. Hvis du har oppført deg utilbørlig slik at det er forståelig at vennen din kutter kontakten tenker jeg du rett og slett må respektere vennen din sin avgjørelse om å kutte ut vennskapet. Da er det ikke sikkert vennen din ser på vennskapet dere hadde som like godt som du selv ser det, dessverre.

Anonymkode: 65ae2...177

Jeg har fått relativt klar beskjed ja, og også en forklaring.  Så tror ikke jeg bør gjøre noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (På 5.2.2025 den 21.40):

Det kommer an på hvor viktig du tenker det er. Da har du vel ingenting å tape..

Det var viktig for meg.  Men når den andre ikke vil, blir det bare vondt verre,  er jeg redd. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det var viktig for meg.  Men når den andre ikke vil, blir det bare vondt verre,  er jeg redd. 

Om jeg hadde tenkt slik så hadde jeg valgt å sende et brev. Man vet aldri..Bedre å angre på noe man gjorde, enn ikke gjorde, men det er meg da. 

Hadde jeg hatt en venn som var betydningsfull for meg, så hadde jeg gjort alt jeg kunne. 

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...