AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:00 #1 Del Skrevet tirsdag kl 15:00 Det er også en sorg. Når kontakt ikke er der lenger, den andre vil ikke mer. Og du har ting du gjerne ville sagt din venn. Av respekt holder du tilbake. Men hvor går du med sorgen? Anonymkode: d3cad...3b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:02 #2 Del Skrevet tirsdag kl 15:02 Jeg har mistet et par gode venner og det var som kjærlighetssorg, bare verre. Den ene døde, den andre dumpet meg når hun fant en fyr, hun dumpet andre venner også så vi fant trøst i hverandre, men det er en ekte sorg å miste venner, det er mennesker man er nær. Anonymkode: 86b01...c4f 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:06 #3 Del Skrevet tirsdag kl 15:06 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mistet et par gode venner og det var som kjærlighetssorg, bare verre. Den ene døde, den andre dumpet meg når hun fant en fyr, hun dumpet andre venner også så vi fant trøst i hverandre, men det er en ekte sorg å miste venner, det er mennesker man er nær. Anonymkode: 86b01...c4f Takk. Det merkes. Ja på en måte verre enn ungdommens kjærlighetssorg. Døren er stengt, på en måte. Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:44 #4 Del Skrevet tirsdag kl 16:44 Men har noen et råd om hva jeg kan gjøre med sorgen? Hvwem snakker man med om sånt? Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 15:44 #5 Del Skrevet onsdag kl 15:44 AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 16.00): Det er også en sorg. Når kontakt ikke er der lenger, den andre vil ikke mer. Og du har ting du gjerne ville sagt din venn. Av respekt holder du tilbake. Men hvor går du med sorgen? Anonymkode: d3cad...3b1 Skriv et brev. Prøv og sett ord på det. Mulig det kan hjelpe? Nå vet ikke jeg årsaken til at dette vennskapet ble brutt. Er det ingen mulighet for å reparere? Evt kan du sende brevet til vennen din 🤷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 16:26 #6 Del Skrevet onsdag kl 16:26 Irak skrev (41 minutter siden): Skriv et brev. Prøv og sett ord på det. Mulig det kan hjelpe? Nå vet ikke jeg årsaken til at dette vennskapet ble brutt. Er det ingen mulighet for å reparere? Evt kan du sende brevet til vennen din 🤷 Kanskje. Men jeg har en følelse av at jeg bør vente litt. Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:26 #7 Del Skrevet onsdag kl 20:26 Irak skrev (4 timer siden): Skriv et brev. Prøv og sett ord på det. Mulig det kan hjelpe? Nå vet ikke jeg årsaken til at dette vennskapet ble brutt. Er det ingen mulighet for å reparere? Evt kan du sende brevet til vennen din 🤷 Hvis denne vennen har sagt at h*n ikke vil ha noe kontakt da? Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:29 #8 Del Skrevet onsdag kl 20:29 Dersom jeg kutter ut en venn, så har jeg dessverre en (for meg) god grunn. Da har jeg også informert den andre parten om hvorfor. Har ikke den selvinnsikt til å forstå hvorfor, eller ikke respekterer mitt valg (altså med et brev) så blir jeg forbanna. Anonymkode: 731cd...b4e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:30 #9 Del Skrevet onsdag kl 20:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom jeg kutter ut en venn, så har jeg dessverre en (for meg) god grunn. Da har jeg også informert den andre parten om hvorfor. Har ikke den selvinnsikt til å forstå hvorfor, eller ikke respekterer mitt valg (altså med et brev) så blir jeg forbanna. Anonymkode: 731cd...b4e Det er nok det jeg tenker selv også Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:31 #10 Del Skrevet onsdag kl 20:31 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er nok det jeg tenker selv også Anonymkode: d3cad...3b1 Hvis vennen kommer på andre tanker, må vel ballen ligge der eventuelt, hos vennen. Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:35 #11 Del Skrevet onsdag kl 20:35 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok det jeg tenker selv også Anonymkode: d3cad...3b1 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis vennen kommer på andre tanker, må vel ballen ligge der eventuelt, hos vennen. Anonymkode: d3cad...3b1 Enig. Men det betyr ikke at du ikke har lov til å være lei deg. Ta det som en kjærlighetssorg, hva ville du gjort da? Anonymkode: 731cd...b4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:39 #12 Del Skrevet onsdag kl 20:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig. Men det betyr ikke at du ikke har lov til å være lei deg. Ta det som en kjærlighetssorg, hva ville du gjort da? Anonymkode: 731cd...b4e Ja det kjennes som kjærlighetssorg. Lenge døden jeg hadde det pga håpløs forelskelse. Men plutselig husket jeg hvordan det var. Da snakket jeg med venner om det. Men det er på mange måter en usynlig sorg. Anonymkode: d3cad...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet onsdag kl 20:40 #13 Del Skrevet onsdag kl 20:40 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvis denne vennen har sagt at h*n ikke vil ha noe kontakt da? Anonymkode: d3cad...3b1 Det kommer an på hvor viktig du tenker det er. Da har du vel ingenting å tape.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet onsdag kl 20:45 #14 Del Skrevet onsdag kl 20:45 AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 16.00): Det er også en sorg. Når kontakt ikke er der lenger, den andre vil ikke mer. Og du har ting du gjerne ville sagt din venn. Av respekt holder du tilbake. Men hvor går du med sorgen? Anonymkode: d3cad...3b1 Jeg mistet en venninne. Helt og holdent min feil, men det gjør ikke savnet mindre. Det er vondt. En annen venninne har også forsvunnet, men hun ble litt sint og gal og siden hun ikke er en hund, bare en bitch, kunne hun ikke avlives heller. Hun skapte mye rabalder blant flere av oss venninner og er definitivt ikke savnet. Min mann sa en gang at hun var den eneste som fikk meg til å grine. Så har man flere hvor det ikke har skjedd noe, bare tiden som flyr og livet sjæl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:52 #15 Del Skrevet onsdag kl 20:52 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja det kjennes som kjærlighetssorg. Lenge døden jeg hadde det pga håpløs forelskelse. Men plutselig husket jeg hvordan det var. Da snakket jeg med venner om det. Men det er på mange måter en usynlig sorg. Anonymkode: d3cad...3b1 Kanskje du har andre venner du kan snakke med?:) Anonymkode: 731cd...b4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:53 #16 Del Skrevet onsdag kl 20:53 Stor pike skrev (2 minutter siden): Jeg mistet en venninne. Helt og holdent min feil, men det gjør ikke savnet mindre. Det er vondt. En annen venninne har også forsvunnet, men hun ble litt sint og gal og siden hun ikke er en hund, bare en bitch, kunne hun ikke avlives heller. Hun skapte mye rabalder blant flere av oss venninner og er definitivt ikke savnet. Min mann sa en gang at hun var den eneste som fikk meg til å grine. Så har man flere hvor det ikke har skjedd noe, bare tiden som flyr og livet sjæl. Det at noen glir bort, er vemodig, men som du sier; livet sjæl er sånn. Hvis noen gjør deg vondt, er det også "greit" å kutte dem ut selv om det er trist. Vi tar heldigvis ikke livet av folk selv om de kan være ubehagelige 🙃 Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:53 #17 Del Skrevet onsdag kl 20:53 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du har andre venner du kan snakke med?:) Anonymkode: 731cd...b4e Ja jeg har jo det, heldigvis. Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:01 #18 Del Skrevet onsdag kl 21:01 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvis denne vennen har sagt at h*n ikke vil ha noe kontakt da? Anonymkode: d3cad...3b1 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kanskje. Men jeg har en følelse av at jeg bør vente litt. Anonymkode: d3cad...3b1 Har vennen din sagt at hxn ikke vil ha noe kontakt? Og har du også fått oppgitt grunnen? Du sier du har en følelse av at du bør vente litt. Sier selvinnsikten deg at det er forståelig at vennen din ikke ønsker kontakt slik du har fått ting forklart? Og hva har du egentlig fått forklart? Veldig vanskelig å uttale seg når vi ikke vet hva dette dreier seg om i det hele tatt. Hvis du ikke forstår noe selv heller burde du kunne sende et brev og fortelle noe om hva du føler. Hvis du har oppført deg utilbørlig slik at det er forståelig at vennen din kutter kontakten tenker jeg du rett og slett må respektere vennen din sin avgjørelse om å kutte ut vennskapet. Da er det ikke sikkert vennen din ser på vennskapet dere hadde som like godt som du selv ser det, dessverre. Anonymkode: 65ae2...177 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:09 #19 Del Skrevet onsdag kl 21:09 AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 17.44): Men har noen et råd om hva jeg kan gjøre med sorgen? Hvwem snakker man med om sånt? Anonymkode: d3cad...3b1 Hvorfor skulle man snakke med noen? Ja, det er kjipt, men det går over Anonymkode: 49450...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:19 #20 Del Skrevet onsdag kl 21:19 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor skulle man snakke med noen? Ja, det er kjipt, men det går over Anonymkode: 49450...6e4 Der er man forskjellige rett og slett. Jeg trenger å bearbeide. Anonymkode: d3cad...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå