AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Det er også en sorg. Når kontakt ikke er der lenger, den andre vil ikke mer. Og du har ting du gjerne ville sagt din venn. Av respekt holder du tilbake. Men hvor går du med sorgen? Anonymkode: d3cad...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har mistet et par gode venner og det var som kjærlighetssorg, bare verre. Den ene døde, den andre dumpet meg når hun fant en fyr, hun dumpet andre venner også så vi fant trøst i hverandre, men det er en ekte sorg å miste venner, det er mennesker man er nær. Anonymkode: 86b01...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har mistet et par gode venner og det var som kjærlighetssorg, bare verre. Den ene døde, den andre dumpet meg når hun fant en fyr, hun dumpet andre venner også så vi fant trøst i hverandre, men det er en ekte sorg å miste venner, det er mennesker man er nær. Anonymkode: 86b01...c4f Takk. Det merkes. Ja på en måte verre enn ungdommens kjærlighetssorg. Døren er stengt, på en måte. Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Men har noen et råd om hva jeg kan gjøre med sorgen? Hvwem snakker man med om sånt? Anonymkode: d3cad...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå