Anna Vareberg 3 Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei! Er det noen som vet om en billig vegansk is? Helst kuleis som ikke er sorbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden (endret) Billig og billig, det er ikke så mye av det om dagen, men Idyll til Hennig-Olsen er av de rimeligere. Jeg har kjøpt pinneisen og spiser den med skje, for den har vært rimeligst nå i vinter, og det er mindre mengde. Jeg er glad i den boksen med karamellis med peanøtter i. Norgesgruppen samt Obs (og mulig Mega, men usikker) selger Hennig-Olsen. (Literprisen er normalt billigere på boksen enn pinnen om en ikke kommer over tilbud.) Choice sin vaniljeis er rågod, men dyrere i innkjøp, men ikke så dyr i literpris da. Meny har, samt enkelte Kiwi-butikker. Finnes også i dyrere utgave i sjokolade og jordbær, men jeg liker vanilje best. Vanilje er en del billigere enn Idyll i literpris. Billigst på boks er Nude sine sorbeter, og de er rågode. Igjen Hennig-Olsen og da samme butikker som over, men billigst på Kiwi, men ok pris på Meny også. Kostet i januar 35kr boksen på Kiwi 🥳🤑 Spiser den med jordbær akkurat nå faktisk. Finnes flere, men dyrere. Jeg har melkeallergi, så det går litt i vegansk iskrem 😋🍦🍨 Endret 1 time siden av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå