Gå til innhold

Vegansk is?

Anna Vareberg 3

Anbefalte innlegg

Anna Vareberg 3

Hei! Er det noen som vet om en billig vegansk is? Helst kuleis som ikke er sorbet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Billig og billig, det er ikke så mye av det om dagen, men Idyll til Hennig-Olsen er av de rimeligere. Jeg har kjøpt pinneisen og spiser den med skje, for den har vært rimeligst nå i vinter, og det er mindre mengde. Jeg er glad i den boksen med karamellis med peanøtter i. Norgesgruppen samt Obs (og mulig Mega, men usikker) selger Hennig-Olsen. (Literprisen er normalt billigere på boksen enn pinnen om en ikke kommer over tilbud.)

Choice sin vaniljeis er rågod, men dyrere i innkjøp, men ikke så dyr i literpris da. Meny har, samt enkelte Kiwi-butikker. Finnes også i dyrere utgave i sjokolade og jordbær, men jeg liker vanilje best. Vanilje er en del billigere enn Idyll i literpris. 

Billigst på boks er Nude sine sorbeter, og de er rågode. Igjen Hennig-Olsen og da samme butikker som over, men billigst på Kiwi, men ok pris på Meny også. Kostet i januar 35kr boksen på Kiwi 🥳🤑 Spiser den med jordbær akkurat nå faktisk. 

Finnes flere, men dyrere. 

Jeg har melkeallergi, så det går litt i vegansk iskrem 😋🍦🍨

Endret av Daisy-love
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...