AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Del Skrevet 4. februar Er det noen som har tatt kurs el videreutdanning på fagskole og fått bedre lønn? Anonymkode: 79ba9...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar #2 Del Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 4.2.2025 den 15.32): Er det noen som har tatt kurs el videreutdanning på fagskole og fått bedre lønn? Anonymkode: 79ba9...a63 Nå er ikke jeg helsesekretær, men helsefagarbeider. Vi kan ta videreutdanning på fagskole å går da opp 20 000 i året. Det går kanskje an for helsesekretærer også? Anonymkode: 7e0b6...98c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #3 Del Skrevet 7. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nå er ikke jeg helsesekretær, men helsefagarbeider. Vi kan ta videreutdanning på fagskole å går da opp 20 000 i året. Det går kanskje an for helsesekretærer også? Anonymkode: 7e0b6...98c Jeg vet helsefagarbeidere kan det, er utdannet det også. Begynte på en videreutdanning, men det var ikke noe for meg. Jeg har sett noe som heter Medisinsk virksomhet, og det virker interessant. Men de har ikke det her jeg bor, og det er nett- og samlingsbasert. Anonymkode: 79ba9...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå