Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Skulle bruke Cresco kortet mitt i stad, men det var visst tomt gitt!! Nå skylder jeg en hudpleiesalong 1400 kr. Rakk ikke ringe Cresco for å høre om jeg får høynet kredit... Men får man det gjort det over telefon, så en har penger på kontoen i løpet av noen timer..?? Får ikke lønn før fredag, og må levere pengene i morgen. Typisk meg!
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 Gå på www.cresco.no og kundeservice og velge "send melding" og spør om høynet kreditt på samt at du opplyser om ditt kortnr etc. Mener å huske at jeg fikk dette iløpet av et par dager da jeg hadde cresco. Lykke til. PST! TIl oss alle: kredittkort er no dritt altså.
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Lever du på kreditt og så bruker du 1400 kr på hudpleiesalong?????
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Denne timen var bestilt og jeg var 100 % sikker på at jeg hadde penger. Ellers hadde jeg ikke gjort det. Lønningen kommer på fredag. Dumt å ikke sjekke kreditt først ja! Tar behandlinger for å minske arr i ansiktet, levd med de i mange år, så ja jeg unner meg selv å få de bort. Bruker Cresco for da betaler jeg inn litt å litt.
Bobeline Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Slik jeg har forstått det er ikke kredittkort knyttet opp mot noen konto. Dette er penger som lånes på kreditt. Og da er det vel bare å høyne kredittgrensen. Eller...
Smørblomsten Skrevet 7. mars 2006 #6 Skrevet 7. mars 2006 Skulle bruke Cresco kortet mitt i stad, men det var visst tomt gitt!! Nå skylder jeg en hudpleiesalong 1400 kr. Rakk ikke ringe Cresco for å høre om jeg får høynet kredit... Men får man det gjort det over telefon, så en har penger på kontoen i løpet av noen timer..?? Får ikke lønn før fredag, og må levere pengene i morgen. Typisk meg! ← Ja RING dem imorgen tidlig kl 08 og hvis du er kredittverdig vil forhøyelsen gjelde med en gang Krysser fingrene for deg jeg
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #7 Skrevet 9. mars 2006 Takker for svar Slapp å ringe de, hadde noen penger liggende. Men da vet jeg det til neste gang, skjer ratt igjen Eller etter jeg har betalt det jeg skylder tror jeg heller at jeg klipper kortet i to. :rosasmil:
jordbær Skrevet 10. mars 2006 #8 Skrevet 10. mars 2006 Slik jeg har forstått det er ikke kredittkort knyttet opp mot noen konto. Dette er penger som lånes på kreditt. Og da er det vel bare å høyne kredittgrensen. Eller... ← Jo.. Cresco har konto.. Mitt cresco-kort har både visa og bank accept.. Og jeg har egen nettbank med eget kontonummer.. Veldig kjekt, faktisk Kan overføre slik at jeg står i pluss og bruke det som et vanlig bankkort.
Bobeline Skrevet 11. mars 2006 #9 Skrevet 11. mars 2006 For å si det på en annen måte; rene kredittkort har ikke konto knyttet til seg (de har ikke visa og sånt), de blir sett som på lånekort... (og nå lært jeg at cresco ikke er blant dem)
Gjest Gjest Skrevet 13. mars 2006 #10 Skrevet 13. mars 2006 Men det å forhøye kredittgrensen på kontoen tar ikke engang 2 min - dersom du får høyere grense da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå