AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Ok, jeg begynner🙈 At han er hardhendt under slikking. Hallo, her vil jeg bare ligge/sitte å nyte. At han sprer meg så kraftig til sides at jeg "revner" her og der. Bare au!!! At han "bretter meg i to" når han ligger oppå meg, altså beina mine oppå magen min og legger seg oppå. Altså, jeg kommer til å slippe ut luft! Når jeg har kommet, så fortsetter han å slikke, fingre, gni klitten min. Når jeg sier stopp så tror han jeg liker det, og fortsetter. Altså, jeg er følsom slik at det blir ubehagelig og blir ALDRI å komme av det. Bare stopp. For ordens skyld, sier jeg nei i en bestemt tone, stopper han. Presse hodet mitt ned på pikken. Jeg liker ikke det og har sagt det. Han respekterer det, men blir innimellom så kåt at han glemmer seg av. Her og, han holder meg ikke fast eller tvinger meg, men dere skjønner. Ja...flere?🙈 Anonymkode: edea6...9fb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ok, jeg begynner🙈 At han er hardhendt under slikking. Hallo, her vil jeg bare ligge/sitte å nyte. At han sprer meg så kraftig til sides at jeg "revner" her og der. Bare au!!! At han "bretter meg i to" når han ligger oppå meg, altså beina mine oppå magen min og legger seg oppå. Altså, jeg kommer til å slippe ut luft! Når jeg har kommet, så fortsetter han å slikke, fingre, gni klitten min. Når jeg sier stopp så tror han jeg liker det, og fortsetter. Altså, jeg er følsom slik at det blir ubehagelig og blir ALDRI å komme av det. Bare stopp. For ordens skyld, sier jeg nei i en bestemt tone, stopper han. Presse hodet mitt ned på pikken. Jeg liker ikke det og har sagt det. Han respekterer det, men blir innimellom så kåt at han glemmer seg av. Her og, han holder meg ikke fast eller tvinger meg, men dere skjønner. Ja...flere?🙈 Anonymkode: edea6...9fb Slike som deg, pripne, kjedelige og som tydeligvis ikke tar ansvar for Egen seksualitet. Anonymkode: 783c7...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Slike som deg, pripne, kjedelige Anonymkode: 783c7...e51 Det TS beskriver er jo ræva sex som er for spesielt interesserte. Anonymkode: a8ca3...2eb 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden TS, hvorfor ligger du med en så ubrukelig mann? Jeg misliker når han kommer for fort. Virker som det er et vanlig problem, med mindre fyren er drita. Vil at nåværende skal ta pauser slik at han holder lengre, men han klarer det ikke? Forrige var god på det. Tok pause og fingra/ slikka meg for å klare å holde lengre. Jeg kan komme nærmest ubegrensa antall ganger på rad, så trenger en fyr som kan holde på litt lenge. Hater også for hard fingring/ slikking, og hvis han kommer for dypt dersom han har lang penis. Ved stor penis må jeg helst ha glidemiddel, er så vondt når fyren bare presser og presser. Og får rifter da. Menn med stor penis burde skjønne at de må være mer forsiktige Anonymkode: 74854...632 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det TS beskriver er jo ræva sex som er for spesielt interesserte. Anonymkode: a8ca3...2eb Så ikke noe om anal der? Anonymkode: 2169b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At han er hardhendt under slikking. At han sprer meg så kraftig til sides at jeg "revner" her og der. Bare au!!! At han "bretter meg i to" når han ligger oppå meg, Når jeg har kommet, så fortsetter han å slikke, fingre, gni klitten min. Presse hodet mitt ned på pikken. Anonymkode: edea6...9fb Disse tingene tror jeg de færreste liker😅. I tillegg til det du har nevnt, så fikser jeg ikke «kaninknulling». Det handler ikke om meter pr sekund liksom. Dette er heldigvis ikke ofte man oppover med voksne og erfarne partnere. Det var mer «de unge» og uerfarne som jokket løs som en kanin. Anonymkode: a8ca3...2eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Snorkling. Anonymkode: 44b8b...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): TS, hvorfor ligger du med en så ubrukelig mann? Jeg misliker når han kommer for fort. . Anonymkode: 74854...632 En mann som «aldri kommer» er ubrukelig for min del. Jeg fikser ikke de som vil holde på i evigheter. Anonymkode: a8ca3...2eb 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Snorkling. Anonymkode: 44b8b...794 ? Anonymkode: 736db...208 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Knekkebrødsmuler misliker jeg i senga. Anonymkode: 67339...e76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Disse tingene tror jeg de færreste liker😅. I tillegg til det du har nevnt, så fikser jeg ikke «kaninknulling». Det handler ikke om meter pr sekund liksom. Dette er heldigvis ikke ofte man oppover med voksne og erfarne partnere. Det var mer «de unge» og uerfarne som jokket løs som en kanin. Anonymkode: a8ca3...2eb Det blir en del meter pikk ila et liv. Anonymkode: 2169b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Snorkling. Anonymkode: 44b8b...794 Tror ingen har vannseng lengre. Anonymkode: 2169b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, jeg begynner🙈 At han er hardhendt under slikking. Hallo, her vil jeg bare ligge/sitte å nyte. At han sprer meg så kraftig til sides at jeg "revner" her og der. Bare au!!! At han "bretter meg i to" når han ligger oppå meg, altså beina mine oppå magen min og legger seg oppå. Altså, jeg kommer til å slippe ut luft! Når jeg har kommet, så fortsetter han å slikke, fingre, gni klitten min. Når jeg sier stopp så tror han jeg liker det, og fortsetter. Altså, jeg er følsom slik at det blir ubehagelig og blir ALDRI å komme av det. Bare stopp. For ordens skyld, sier jeg nei i en bestemt tone, stopper han. Presse hodet mitt ned på pikken. Jeg liker ikke det og har sagt det. Han respekterer det, men blir innimellom så kåt at han glemmer seg av. Her og, han holder meg ikke fast eller tvinger meg, men dere skjønner. Ja...flere?🙈 Anonymkode: edea6...9fb Noen liker dette. Noen liker kraftig press mot klitoris, andre vil bare ha ei fjær der. Noen er myke, og har evnen til å spre beina. Andre ikke. Tøy ut! Mange liker at beina ligger på magen. Da kommer han dypere inn. Det er for mange veldig deilig! Noen klarer å komme selv etter å ha kommet. Noen ganger er klitoris følsom, andre ganger ikke. En mann eller kvinne som ikke klarer å respektere eller kommunisere, er ikke noe å samle på. Nøkkelen er kommunikasjon. Dersom dere ikke blir enige, passer dere ikke sammen. Hvis du bare vil ha kosesex, og han ha litt røffere, får dere finne noen andre å knulle. Vi alle er forskjellige. Snakk sammen!! Anonymkode: 0fcfe...98d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Disse tingene tror jeg de færreste liker😅. I tillegg til det du har nevnt, så fikser jeg ikke «kaninknulling». Det handler ikke om meter pr sekund liksom. Dette er heldigvis ikke ofte man oppover med voksne og erfarne partnere. Det var mer «de unge» og uerfarne som jokket løs som en kanin. Anonymkode: a8ca3...2eb Bullshit! Det er bare én kvinne som ikke har likt det TS beskriver. Jeg kan telle flere enn to hender som har likt det TS beskriver. Å presse hodet til kvinnen ned på penis under blowjob er unødvendig. Det kan alle bare droppe, med mindre kvinnen ønsker det. TS er kjedelig i senga. Anonymkode: 0fcfe...98d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Overvektige kvinner som ligger flat, umobilt, og puster og peser, uten å ha gjort noe med kroppen. Disse velges bort. Anonymkode: 217db...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Slike som deg, pripne, kjedelige og som tydeligvis ikke tar ansvar for Egen seksualitet. Anonymkode: 783c7...e51 Hilsen mann som bare pøker på og ikke gidder/evner å lære seg hvordan man tilfredstiller en dame. Anonymkode: 8486b...443 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Overvektige kvinner som ligger flat, umobilt, og puster og peser, uten å ha gjort noe med kroppen. Disse velges bort. Anonymkode: 217db...5b5 Hva er overvektige da? Hvor går grensa? Er det vekten i seg selv som er et problem, eller at hun er lite mobil? For det finnes overvektige kvinner som er mobile så jeg bare lurer... Endret 5 timer siden av Irak 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Kattehår, eller egentlig katter. Det hater jeg i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Jeg misliker en egoistisk mann i senga. Seksuelt gir jeg mye av meg selv synes jeg. Alt jeg klarer og kan. Jeg er som regel veldig med, og liker å være aktiv. Så da ønsker jeg meg en mann som tenker slik som meg angående sex. En mann som er for hardhendt liker jeg ikke. Jeg trenger en som er tålmodig og øm. En som er interessert i å vekke kropp og sanser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Irak skrev (4 minutter siden): Hva er overvektige da? Hvor går grensa? Er det vekten i seg selv som er et problem, eller at hun er lite mobil? For det finnes overvektige kvinner som er mobile så jeg bare lurer... Så lenge de kommer seg i og ut av senga er de mobile. Anonymkode: 2169b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå