AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har ett godt liv, sikkert bedre enn de fleste andre her på jord. En fantastisk mann, ett friskt lykkelig barn i bhg og stabil jobb med gjennomsnittlig inntekt. Men jeg føler meg så preget av vonde ting i livet. At foreldrene mine skiltes, at skilsmissen var så stygg at de 35 år senere enda ikke har snakket sammen, at jeg bodde i en bag fra barnehagen av til jeg flyttet hjemmefra i en alder av 15, at jeg aldri klarte å beholde venner siden jeg flyttet så mye, at jeg ikke har klart å beholde venner i voksen alder, at vi droppet både bryllup og dåp i frykt for både at foreldrene mine skulle lage drama og at jeg føler det sårt å ikke ha venner tilstede på sånne begivenheter. Føler det så trist og sårbart i alle slags situasjoner. Barnet mitt har med venner hjem, og da syntes jeg det er vondt at jeg ikke hadde det for 35 år siden. Sånne tåpelige ting... Har prøvd å få venner nå i voksen alder hvor vi bor helt stabilt, men ikke fått det til.. Hverdagen er travel og fin den altså, men savner egentlig å ha noen venninner å lage og ha laget minner med. Noen å kunne ta en kaffe med og mimre om den gangen vi stod 3 timer i kø for ett eller annet.. sykt teit, spesielt siden alt annet egentlig er bra. Så trenger litt hjelp til å snu tankesettet. Har prøvd selvhjelps-bøker og en psykolog, men psykologen var privat og dyr, og jeg føler ikke at dette er noe det offentlige burde dekke Anonymkode: 3fc9b...fde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Du får ikke endret noe av det likevel, så prøv å ikke tenke på det Anonymkode: 499bc...71e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Du får ikke forandret noe. Fokuser på det du kan gjøre 🙂 Anonymkode: 39ff1...7dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg tror ikke løsningen er å ikke tenke på det. Få deg en terapeut der du kan bearbeide det vonde du har opplevd tidligere i livet. Det finnes mange psykologer med forskjellige tilnærminger til problemer vi har i livet. Du har antagelig ikke funnet den rette psykologen for deg. Kanskje du kan ta deg råd til å gå en gang i måneden? Endret 2 timer siden av Callista 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå