AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Noen her som kommer til å se? https://deadline.com/2025/02/buffy-the-vampire-slayer-reboot-sarah-michelle-gellar-hulu-pilot-chloe-zhao-1236273767/ Anonymkode: e8484...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Så aldri på originalen, så tvilsomt. Tror jeg er for ung? Anonymkode: a99b7...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ja, var stor fan av serien som yngre, og så opp igjen hele serien for noen år siden da jeg hadde Disney+ abonnement Anonymkode: ce9d0...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Nei, er ikke fan av Buffy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ja! ❤️ Var fan av serien som ung. Og Angel. Men... jeg skjønner ikke... reboot med samme skuespiller? Jeg synes det hørtes rart ut. Men jeg ser mye TV, og skal SELVFØLGELIG se denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Popc0rn skrev (5 minutter siden): Ja! ❤️ Var fan av serien som ung. Og Angel. Men... jeg skjønner ikke... reboot med samme skuespiller? Jeg synes det hørtes rart ut. Men jeg ser mye TV, og skal SELVFØLGELIG se denne. Det ser ut til at det er en oppfølger mer enn en reboot, men vi får se. Gellar skal tilbake som Buffy, ihvertfall, så da tror jeg at det er en oppfølger. Og jeg er _skikkelig_ spent for den serien her, ass... ❤️ Jeg driver å ser opp igjen denne nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Noen her som kommer til å se? https://deadline.com/2025/02/buffy-the-vampire-slayer-reboot-sarah-michelle-gellar-hulu-pilot-chloe-zhao-1236273767/ Anonymkode: e8484...d8c Jeg kommer garantert til å sjekke den ut i hvert fall. Elsket Buffy da jeg var ung Anonymkode: 346f5...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Bålkaffe skrev (1 minutt siden): Det ser ut til at det er en oppfølger mer enn en reboot, men vi får se. Gellar skal tilbake som Buffy, ihvertfall, så da tror jeg at det er en oppfølger. Og jeg er _skikkelig_ spent for den serien her, ass... ❤️ Jeg driver å ser opp igjen denne nå. Til og med tittelen på artikkelen sier reboot. Vi får se. Jeg kommer til å gi den noen sjanser uansett om den er reboot eller fortsettelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Popc0rn skrev (Akkurat nå): Til og med tittelen på artikkelen sier reboot. Vi får se. Jeg kommer til å gi den noen sjanser uansett om den er reboot eller fortsettelse. Jeg ser det, men rundt prosjekter som dette her kan det fort oppstå misforståelser, jeg pleier å være tilbakeholden til ting er mer offisielt. Men skal se det selv, uansett hva det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Bålkaffe skrev (8 minutter siden): Jeg ser det, men rundt prosjekter som dette her kan det fort oppstå misforståelser, jeg pleier å være tilbakeholden til ting er mer offisielt. Men skal se det selv, uansett hva det blir. Hadde det vært bedre med en annen ung dame som spilte tittelrollen? Anonymkode: e8484...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hadde det vært bedre med en annen ung dame som spilte tittelrollen? Anonymkode: e8484...d8c Bålkaffe skrev (49 minutter siden): Og jeg er _skikkelig_ spent for den serien her, ass... ❤️ Jeg driver å ser opp igjen denne nå. Virker det sånn på meg i tidligere innlegg, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Bålkaffe skrev (1 time siden): Virker det sånn på meg i tidligere innlegg, kanskje? Ro deg ned Anonymkode: e8484...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 56 minutter siden #13 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ro deg ned Anonymkode: e8484...d8c Jeg er like rolig som skjæra på tunet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå