Gå til innhold

Mottok en blank melding på snap fra en jeg ikke er venn med -var dette en bevisst mld fra personen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så at jeg hadde tlf.nr hans lagret i kontaktene mine, og han hadde nok mitt.

Det så ut som en vanlig snap fra vennene mine, den var blå og «blå» som indikerer en tekstmelding.

Da jeg åpnet den stod det ingenting der, men det var et «legg til venn» -ikon der. 

Jeg slettet det hele fordi jeg fikk litt noia da dette er en person som ikke skal kontakte meg direkte, men er usikker på om han gjorde det, eller om det er snap som kan sende slike for å få deg til å bli venner med flere av kontaktene dine? 
Jeg har aldri fått slike mld før.

Anonymkode: 91e58...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg så at jeg hadde tlf.nr hans lagret i kontaktene mine, og han hadde nok mitt.

Det så ut som en vanlig snap fra vennene mine, den var blå og «blå» som indikerer en tekstmelding.

Da jeg åpnet den stod det ingenting der, men det var et «legg til venn» -ikon der. 

Jeg slettet det hele fordi jeg fikk litt noia da dette er en person som ikke skal kontakte meg direkte, men er usikker på om han gjorde det, eller om det er snap som kan sende slike for å få deg til å bli venner med flere av kontaktene dine? 
Jeg har aldri fått slike mld før.

Helt vanlig, det er et "venneforslag" som ikke er sendt fra vedkommende. 

Snap har blitt veldig irriterende, men disse venneforslagene i tillegg til at de nå har begynt med varsler på stories...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (På 4.2.2025 den 17.24):

Helt vanlig, det er et "venneforslag" som ikke er sendt fra vedkommende. 

Snap har blitt veldig irriterende, men disse venneforslagene i tillegg til at de nå har begynt med varsler på stories...

Takk for svar :)

Da slår jeg meg til ro med at det ikke var en bevisst handling fra vedkommende, men skylder på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...