Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest dfwef
Skrevet

jeg er ute etter SEPARERTE vipper, som gir lengde OG fylde...

hvilken mascara fra Lancome burde jeg velge da?

nevn gjerne en annen favoritt du har slik at jeg kan vite om vi har lik smak eller ikke. :) :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Gjest fittefjes
Skrevet

Flex liker jeg best. liker også HR sin Lash Queen.

Skrevet

Definicils! Jeg lover!

Gjest Gjest
Skrevet
Definicils! Jeg lover!

Verste jeg har prøvd. Klistret vippene sammen og drysset som bare fy. Men nå er nå smaken som baken.

Gjest Gjesta
Skrevet

Flextencils! Eventuelt Flex WP, som er samme mascara, bare i vannfast. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Skal på tax-free'n om fire dager og har nå planer om å teste ut en Lancome-mascara, men aner fortsatt ikke hvilken... Er også ute etter maks lengde og volum. Følger spent med på denne tråden! Har vel på forhånd tenkt mest på Hypnose, men det sies jo så mye bra om alle egentlig :klø:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hypnose er også veldig god, ja :) Generelt er mascaraene fra Lancome favorittene mine, i hvertfall, og jeg liker de fleste. Men de tørker ut raskere enn mange andre.

Gjest Tuppelure
Skrevet

Jeg er også med i fanklubben til Lancome-mascaraen Hypnose!!!

Den er faktisk den beste mascaraen jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE

- både billige og dyre merker. Jeg synes at den får vippene mine til å virke lengre og mer fyldige. Funker som fjell på meg!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er også med i fanklubben til Lancome-mascaraen Hypnose!!!

Den er faktisk den beste mascaraen jeg har prøvd, og jeg har prøvd MANGE

- både billige og dyre merker. Jeg synes at den får vippene mine til å virke lengre og mer fyldige. Funker som fjell på meg!

mens jeg fikk skikkelig "edderkoppvipper", den tørket så fort på vippene, at man måtte være superrask med leggingen, nyttet ikke med to lag oppå hverandre.. dessuten forsvant den i løpet av dagen...

Gjest Gjest
Skrevet
Hypnose er også veldig god, ja :) Generelt er mascaraene fra Lancome favorittene mine, i hvertfall, og jeg liker de fleste. Men de tørker ut raskere enn mange andre.

'

for noen dager siden så skrev du her at du ikke hadde lagt merke til det.

bestem deg. :roll:

Gjest dfwef
Skrevet

gir flex fra lancome bøy? separerer den?????

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
'

for noen dager siden så skrev du her at du ikke hadde lagt merke til det.

bestem deg. :roll:

Var ikke det snakk om mengden innhold, da? Jeg vet fortsatt ikke hvor mange milliliter de inneholder, men de tørker raskt ut, ja. Mine holder i maks. åtte uker uansett.

Altså, for min egen del har jeg ikke funnet mascaraer som er så mye bedre enn Lancome sine, spesielt ikke på vannfast. At jeg da må hive de ut etter maks åtte uker er til å leve med såfremt ingen kommer med en som er MYE bedre, sitter like godt, OG som er billigere.

Endret av Elphaba
Gjest Gjesta
Skrevet
gir flex fra lancome bøy? separerer den?????

Jepp, det er akkurat det den gjør. Eneste ulempen er at vippene blir litt harde, men det er til å leve med. Kosten er også veldig god. Men som sagt tørker den litt raskt inn.

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Hypnose!! helt klart. jeg har prøvd flere mascaraer fra lancome og likte INGEN helt til jeg prøvde hypnose :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hypnose!! helt klart. jeg har prøvd flere mascaraer fra lancome og likte INGEN helt til jeg prøvde hypnose :)

Min andre favoritt er YSL fauc cils mascara, men denne forsvant ned på 2. plass etter at jeg prøvde hypnose :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker Hypnose, men har erfart det samme som deg, Elphaba, at de trørker raskere ut.

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Jeg forstår ikke det... min hypnose tørket aldri ut i motsetning til alt annet jeg har prøvd av mascaraer. Jeg kastet den til slutt fordi jeg hadde brukt den i nesten 2 mnd, men den var fortsatt ikke tørr og ikke tom. vanligvis blir mascaraer tørre lenge før den tid, og det pleier å være grunnen til at jeg kaster de.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg liker HR, lash Queen, Nivea Eyes wide open og liker Hypnose i fra Lancome.

Har planer om å teste ut Flextencils.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...