Kll Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Dere som hadde denne - hvor gammel var baby ? Er 3,5 mnd for tidlig ? 😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg venter til rundt 6 mnd. det er noe med hvor mye press ryggraden får tidlig, lar babyen få mer muskler til å støtte før jeg bruker sittedel i vogn. Anonymkode: 1d19e...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #3 Del Skrevet 59 minutter siden Jeg unngikk den vogna til liten baby, da de ikke anbefaler at baby skal sitte vendt bort fra deg på veldig lenge enda. Så jeg hadde drøyd det så lenge som mulig om jeg var deg. 3,5 mnd er jo tidlig for sittedel i alle vogner. Anonymkode: 3c18b...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #4 Del Skrevet 56 minutter siden 3,5 mnd er for tidlig! Det er mye mindre støtte i den vogna enn i vogner med ergonomisk sittedel, så det er viktig at babyen er sterk nok til å holde seg selv oppe. Anonymkode: afe21...dc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #5 Del Skrevet 55 minutter siden Jeg bytta ved 6 mnd. Opplevde det ikke som noe problem at jeg ikke så barnet, men sjekka jo ofte at hun hadde det bra, selvsagt. Anonymkode: 88ed8...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 55 minutter siden #6 Del Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg unngikk den vogna til liten baby, da de ikke anbefaler at baby skal sitte vendt bort fra deg på veldig lenge enda. Så jeg hadde drøyd det så lenge som mulig om jeg var deg. 3,5 mnd er jo tidlig for sittedel i alle vogner. Anonymkode: 3c18b...d3c Hvor finnes denne anbefalingen? Anonymkode: 88ed8...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #7 Del Skrevet 13 minutter siden 3,5 mnd er ALT for tidlig, og spesielt i urban glide hvor barnet i tillegg må sitte fra deg. Hadde drøyd til 7-8 mnd minst Anonymkode: 0cf2e...1ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå