Heihallopådo Skrevet tirsdag kl 11:48 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:48 Jeg var sammen med en herlig fyr i ca et år, før han dumpet meg fordi han trengte å jobbe med seg selv og være selvstendig. Bruddet føltes litt ut av det blå, men det var mange tegn fra begges side (spesielt når jeg ser tilbake), mye fordi han ikke klarte å prioritere meg rett før bruddet. Han hadde vært i et langt forhold siden videregående (7-8 år), og vi er ca 25 begge to. Det var under et år mellom det andre forholdet sluttet og han ble sammen med meg, noe som var veldig kort tid, men han tok henne aldri opp og virket relativt over det, selv om han helt klart hadde utfordringer på grunn av atferden hennes i det forrige forholdet. Hun var ganske toxic og ødela selvtilliten hans, og selv etter et år med meg er den veldig lav, selv om jeg aldri har sagt noe negativt om utseende hans, tvert imot. Før vi ble sammen gjorde jeg det tydelig at jeg sannsynligvis ikke vil ha biologiske barn, men sannsynligvis vil ha enten fosterbarn eller adoptere (men tror jeg kunne blitt snakket ut av det også, om partneren min ikke vil). Han fikk tid til å tenke på hans ønsker, og kom frem til at han var ok med det og ville det samme. Nå har han nylig fått enda en nevø og dette fikk han til å tvile på valget, og han vil ha tid til å finne ut av dette på egenhånd, for han vet jo hva jeg vil. Er ca en måned siden bruddet og han har sagt han vil ha barn og at han er usikker på hva han vil flere ganger, så dette er helt klart ikke noe han vet enda, og trenger tid til å finne ut av på egenhånd Han hadde mye problemer med kommunikasjon, da på grunn av eksen, og at han ikke fikk rom til å være et individ. Jeg ikke vet om jeg vil «vente»/ha håp eller om jeg bare skal la han gå. Jeg ser fortsatt at han er en fantastisk person, men han hadde ikke kapasitet til alt han ville. Jeg vet ikke om jeg tror på «right person, wrong time» eller om «the one» aldri hadde latt meg gå.. Vi kommer til å se hverandre mye i 1,5 år fordi vi er på samme idrettslag uansett, så det er lett å se om den andre går videre. Målet til begge er å gå videre, men jeg har jo et lite ønske om at alt skal bli perfekt og det skal bli oss igjen når vi begge har det bedre. Alle tanker og tilbakemeldinger settes pris på<33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:50 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:50 Ikke Anonymkode: f4084...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:57 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:57 Veldig stor ting å si at du ikke vil ha egne barn. Skjønner at det kan være deal breaker for han… Anonymkode: 36dab...b52 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:24 #4 Del Skrevet tirsdag kl 13:24 Ikke vent på eksen, nei. Gå videre. Anonymkode: 26340...f18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:38 #5 Del Skrevet onsdag kl 19:38 Heihallopådo skrev (På 4.2.2025 den 12.48): Jeg var sammen med en herlig fyr i ca et år, før han dumpet meg fordi han trengte å jobbe med seg selv og være selvstendig. Bruddet føltes litt ut av det blå, men det var mange tegn fra begges side (spesielt når jeg ser tilbake), mye fordi han ikke klarte å prioritere meg rett før bruddet. Han hadde vært i et langt forhold siden videregående (7-8 år), og vi er ca 25 begge to. Det var under et år mellom det andre forholdet sluttet og han ble sammen med meg, noe som var veldig kort tid, men han tok henne aldri opp og virket relativt over det, selv om han helt klart hadde utfordringer på grunn av atferden hennes i det forrige forholdet. Hun var ganske toxic og ødela selvtilliten hans, og selv etter et år med meg er den veldig lav, selv om jeg aldri har sagt noe negativt om utseende hans, tvert imot. Før vi ble sammen gjorde jeg det tydelig at jeg sannsynligvis ikke vil ha biologiske barn, men sannsynligvis vil ha enten fosterbarn eller adoptere (men tror jeg kunne blitt snakket ut av det også, om partneren min ikke vil). Han fikk tid til å tenke på hans ønsker, og kom frem til at han var ok med det og ville det samme. Nå har han nylig fått enda en nevø og dette fikk han til å tvile på valget, og han vil ha tid til å finne ut av dette på egenhånd, for han vet jo hva jeg vil. Er ca en måned siden bruddet og han har sagt han vil ha barn og at han er usikker på hva han vil flere ganger, så dette er helt klart ikke noe han vet enda, og trenger tid til å finne ut av på egenhånd Han hadde mye problemer med kommunikasjon, da på grunn av eksen, og at han ikke fikk rom til å være et individ. Jeg ikke vet om jeg vil «vente»/ha håp eller om jeg bare skal la han gå. Jeg ser fortsatt at han er en fantastisk person, men han hadde ikke kapasitet til alt han ville. Jeg vet ikke om jeg tror på «right person, wrong time» eller om «the one» aldri hadde latt meg gå.. Vi kommer til å se hverandre mye i 1,5 år fordi vi er på samme idrettslag uansett, så det er lett å se om den andre går videre. Målet til begge er å gå videre, men jeg har jo et lite ønske om at alt skal bli perfekt og det skal bli oss igjen når vi begge har det bedre. Alle tanker og tilbakemeldinger settes pris på<33 Vært borti samme dritt! Anonymkode: 0241a...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:49 #6 Del Skrevet onsdag kl 19:49 Heihallopådo skrev (På 4.2.2025 den 12.48): Jeg var sammen med en herlig fyr i ca et år, før han dumpet meg fordi han trengte å jobbe med seg selv og være selvstendig. Bruddet føltes litt ut av det blå, men det var mange tegn fra begges side (spesielt når jeg ser tilbake), mye fordi han ikke klarte å prioritere meg rett før bruddet. Han hadde vært i et langt forhold siden videregående (7-8 år), og vi er ca 25 begge to. Det var under et år mellom det andre forholdet sluttet og han ble sammen med meg, noe som var veldig kort tid, men han tok henne aldri opp og virket relativt over det, selv om han helt klart hadde utfordringer på grunn av atferden hennes i det forrige forholdet. Hun var ganske toxic og ødela selvtilliten hans, og selv etter et år med meg er den veldig lav, selv om jeg aldri har sagt noe negativt om utseende hans, tvert imot. Før vi ble sammen gjorde jeg det tydelig at jeg sannsynligvis ikke vil ha biologiske barn, men sannsynligvis vil ha enten fosterbarn eller adoptere (men tror jeg kunne blitt snakket ut av det også, om partneren min ikke vil). Han fikk tid til å tenke på hans ønsker, og kom frem til at han var ok med det og ville det samme. Nå har han nylig fått enda en nevø og dette fikk han til å tvile på valget, og han vil ha tid til å finne ut av dette på egenhånd, for han vet jo hva jeg vil. Er ca en måned siden bruddet og han har sagt han vil ha barn og at han er usikker på hva han vil flere ganger, så dette er helt klart ikke noe han vet enda, og trenger tid til å finne ut av på egenhånd Han hadde mye problemer med kommunikasjon, da på grunn av eksen, og at han ikke fikk rom til å være et individ. Jeg ikke vet om jeg vil «vente»/ha håp eller om jeg bare skal la han gå. Jeg ser fortsatt at han er en fantastisk person, men han hadde ikke kapasitet til alt han ville. Jeg vet ikke om jeg tror på «right person, wrong time» eller om «the one» aldri hadde latt meg gå.. Vi kommer til å se hverandre mye i 1,5 år fordi vi er på samme idrettslag uansett, så det er lett å se om den andre går videre. Målet til begge er å gå videre, men jeg har jo et lite ønske om at alt skal bli perfekt og det skal bli oss igjen når vi begge har det bedre. Alle tanker og tilbakemeldinger settes pris på<33 Aldri vent på en eks, eller noen som har forlatt deg generelt. Gå videre. Hvis du blir gående på vent setter du livet ditt på vent på noe som bare kanskje kan bli noe. Han har avslutta. Ta det bokstavelig. Anonymkode: f8c61...f89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 19:56 #7 Del Skrevet onsdag kl 19:56 Du må komme deg videre i livet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå