Gå til innhold

Hvorfor liker jeg noen jeg egentlig syns er litt treg og snål?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skjønner meg ikke selv på dette her. 

Jeg møtte en mann i fjor etter over ett år på snapchat. 

Møtet gikk fint og så etterpå ble det krøll.. og jeg trodde ikke vi kom til å ha noe mer kontakt. Men jeg har tenkt på han hele tiden etterpå. Han er jo ikke spesielt kjekk, ikke virker han som det smarteste kniven i skuffen heller, og generelt litt treg.  Det tar litt tid før han får tenkt seg om. Men lell så tiltrekkes jeg han. 

Hvorfor?

jeg er mye mer kvikk i vendingen enn han.  Men det er ikke mye vondt i han da. Er det bare at jeg rett og slett har blitt vant til å ha kontakt med han over så lang tid?

Snakker om å møtes igjen nå til helga da så vi får se. Når forbindelsen tålte det som krølla det til så godt så ser jeg jo det på noe sterkt egentlig. 

Jeg har hele tiden likt å flørte med han  det har vært fint. Fordi han er ikke sånn som sender dick pic og ikke så avansert virker heller på sex fronten som gjør at jeg syns det er enklere. 

Anonymkode: 494aa...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Merker du selv hvor nedsettende du faktisk snakker om denne fyren?

Samme hva du føler på, han fortjener noen som liker han mye bedre enn det du gjør..

Anonymkode: 19fe2...208

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Merker du selv hvor nedsettende du faktisk snakker om denne fyren?

Samme hva du føler på, han fortjener noen som liker han mye bedre enn det du gjør..

Anonymkode: 19fe2...208

Hun «snakker» ikke om ham. Hun lufter tankene om en anonymisert utgave i et diskusjonsforum. 

Anonymkode: cb408...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men ts, hva foregår inni deg når han er treig? Når jeg møter treige folk kribler det av irritasjon inni meg. Pleier ikke å forveksle dette med forelskelse. 

Anonymkode: cb408...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner meg ikke selv på dette her. 

Jeg møtte en mann i fjor etter over ett år på snapchat. 

Møtet gikk fint og så etterpå ble det krøll.. og jeg trodde ikke vi kom til å ha noe mer kontakt. Men jeg har tenkt på han hele tiden etterpå. Han er jo ikke spesielt kjekk, ikke virker han som det smarteste kniven i skuffen heller, og generelt litt treg.  Det tar litt tid før han får tenkt seg om. Men lell så tiltrekkes jeg han. 

Hvorfor?

jeg er mye mer kvikk i vendingen enn han.  Men det er ikke mye vondt i han da. Er det bare at jeg rett og slett har blitt vant til å ha kontakt med han over så lang tid?

Snakker om å møtes igjen nå til helga da så vi får se. Når forbindelsen tålte det som krølla det til så godt så ser jeg jo det på noe sterkt egentlig. 

Jeg har hele tiden likt å flørte med han  det har vært fint. Fordi han er ikke sånn som sender dick pic og ikke så avansert virker heller på sex fronten som gjør at jeg syns det er enklere. 

Anonymkode: 494aa...d19

Ikke godt å svare på. Har selv i yngre dager falt for folk som jeg ikke hadde lyst til å like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er selv en type som kan bli tiltrukket selv om de i mitt hode er "feil" person for meg. Og noen ganger kan det gå bra, andre ganger viser det seg på sikt at det ikke går bra. Har feks brent med på det med en "treg" mann, jeg er som deg rimelig kvikk, og på sikt ble det er en frustrasjon. Men det er mange eksempler på at motsetninger kan fungere godt også. Så her må du bare føle på  hvordan det går underveis tenker jeg.

Anonymkode: bb1a3...540

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjemi, det er en finurlig sak. 

Så kan det vere att du kanskje er preget av miljø og de rundt deg, dvs du liker denne mannen skikkelig godt, men er usikker på hva status han har/vil få, og hva de rundt deg vil tenke om han. 

Dette har nok ødelagt en god del gryende forhold oppigjennom, vi er for konforme i forhold til partner, og velger utifra hva andre tenker, og ikke hva man trives med selv. 

Anonymkode: 4244f...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjemi, som nevnt over.   Altså,fysisk. Lukter. At man er biologisk kompatibel. 

Anonymkode: c61c5...075

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...