AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:37 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:37 Jeg har glassflaske som jeg har ved siden av sengen som jeg bruker flittig, en slik Voss glassflaske. Men hvordan vasker jeg den på innsiden? Finnes det en slags kost som jeg kan bruke? Hva bruker du? Anonymkode: 2ea35...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:41 #2 Del Skrevet tirsdag kl 11:41 Flaskekost Anonymkode: 2009e...76d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:42 #3 Del Skrevet tirsdag kl 11:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Flaskekost Anonymkode: 2009e...76d Takk, du hjalp mye. Anonymkode: 2ea35...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:44 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 Zalo og glovarm vann fra springen. Riste den og skylde den. Anonymkode: bdfc2...fa9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:45 #5 Del Skrevet tirsdag kl 11:45 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, du hjalp mye. Anonymkode: 2ea35...6ae Flaskebørster er lett å google https://www.clasohlson.com/no/Smart-Microfiber,-flaskeborster-3-stk-pk/p/44-3819 Anonymkode: 478b0...876 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:47 #6 Del Skrevet tirsdag kl 11:47 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk, du hjalp mye. Anonymkode: 2ea35...6ae Hvis du faktisk vil få den helt ren så er det det du må bruke.. Kjøpte min på clas ohlson. Den minste kosten kan også vaske inni sugerør (ikke de minste sugerørene) Anonymkode: 4fa9c...63a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:51 #7 Del Skrevet tirsdag kl 11:51 Tar i litt varmt vann og litt vaskepulver som man egentlig bruker i oppvaskmaskin. Rister godt 😊 Anonymkode: fbd98...cf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:52 #8 Del Skrevet tirsdag kl 11:52 Selv om det ikke er det svaret du ville ha; jeg bruker også flaskekost. https://www.ikea.com/no/no/p/medelvag-flaskeborste-hvit-40385067/ Men du kan sikkert bruke rengjøringskuler til karaffel: https://barshopen.no/no/vintilbehor/rengjoringskuler-for-karaffel-dorre/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIoNTg-fmpiwMVFmeRBR3nIDSzEAQYAiABEgKhZPD_BwE Anonymkode: 4a549...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:50 #9 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du faktisk vil få den helt ren så er det det du må bruke.. Kjøpte min på clas ohlson. Den minste kosten kan også vaske inni sugerør (ikke de minste sugerørene) Anonymkode: 4fa9c...63a Har du link til den, kanskje? Anonymkode: 2ea35...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet tirsdag kl 12:51 #10 Del Skrevet tirsdag kl 12:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har glassflaske som jeg har ved siden av sengen som jeg bruker flittig, en slik Voss glassflaske. Men hvordan vasker jeg den på innsiden? Finnes det en slags kost som jeg kan bruke? Hva bruker du? Anonymkode: 2ea35...6ae Tåler den ikke oppvaskmaskinen? Om ikke ville jeg kjøpt slik kost som er beregna på tåteflasker 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:52 #11 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Selv om det ikke er det svaret du ville ha; jeg bruker også flaskekost. https://www.ikea.com/no/no/p/medelvag-flaskeborste-hvit-40385067/ Men du kan sikkert bruke rengjøringskuler til karaffel: https://barshopen.no/no/vintilbehor/rengjoringskuler-for-karaffel-dorre/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIoNTg-fmpiwMVFmeRBR3nIDSzEAQYAiABEgKhZPD_BwE Anonymkode: 4a549...55f Den kommer vel ikke i en liten tut på flasken.?🤔Blir for stor, tror jeg. Anonymkode: 2ea35...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:52 #12 Del Skrevet tirsdag kl 12:52 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du link til den, kanskje? Anonymkode: 2ea35...6ae Hvordan fortelle at du ikke har lest hele tråden uten å fortelle at du ikke har lest hele tråden.... Anonymkode: 4a549...55f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:54 #13 Del Skrevet tirsdag kl 12:54 Maleficenta skrev (2 minutter siden): Tåler den ikke oppvaskmaskinen? Om ikke ville jeg kjøpt slik kost som er beregna på tåteflasker Det er denne jeg har: https://www.kinsarvik.no/produkt/voss-kullsyrevann-med-sitron-agurk-glassflaske-375-ml/?gad_source=1&gbraid=0AAAAApBFfO4fMjMRKjBqh-PJYGCxfLZw3&gclid=EAIaIQobChMIhZv374eqiwMV-QuiAx08rjvZEAQYCSABEgJn2fD_BwE Anonymkode: 2ea35...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:56 #14 Del Skrevet tirsdag kl 12:56 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den kommer vel ikke i en liten tut på flasken.?🤔Blir for stor, tror jeg. Anonymkode: 2ea35...6ae Vet ikke hvor stor åpning det er på din, emn jeg bruker den på denne type flasker: https://www.stormberg.com/no/turutstyr/drikkeflasker-og-turkopper/fossbekken-termoflaske-500ml-10956759201 Da er god plass til å få den inn, så åpningen kunne vært enda mindre også. Anonymkode: 4a549...55f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:58 #15 Del Skrevet tirsdag kl 12:58 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du link til den, kanskje? Anonymkode: 2ea35...6ae Linken er allerede i tråden! Anonymkode: 478b0...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:03 #16 Del Skrevet tirsdag kl 13:03 1. Flaskekost og zalo 2. Det hebder jeg fyller vasken opp med klorvann og lar dem ligge oppi der, før jeg vasker med flaskekost og zalo. 3. En sjelden gang går de igjennom oppvaskmaskinen før eller etter punkt 1 eller 2. Anonymkode: 5faa6...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet tirsdag kl 14:41 #17 Del Skrevet tirsdag kl 14:41 Jeg har et gammelt kjede som en gang var en del av et smykke, et litt stort grovt. Dette putter jeg i flasken sammen med litt såpe og vann og rister godt. Flasken blir ren og som ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:53 #18 Del Skrevet tirsdag kl 15:53 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Linken er allerede i tråden! Anonymkode: 478b0...876 Takk, så det nå🥴 Hvor ofte vasker dere flaskene? Anonymkode: 2ea35...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:54 #19 Del Skrevet tirsdag kl 15:54 Kjører dem i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 582d1...52b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet tirsdag kl 16:03 #20 Del Skrevet tirsdag kl 16:03 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk, så det nå🥴 Hvor ofte vasker dere flaskene? Anonymkode: 2ea35...6ae Hver gang de blir tomme om man har dem opp til munnen og drikker fra dem, om vi bare tømmer i fra dem vaskes de om de er grisete på utsiden, om de blir stående tomme på benken for lenge i romtemperatur eller om noen i hus er syke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå