AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:12 #1 Del Skrevet tirsdag kl 11:12 Om noen har opplevd syklus uten eggløsning, hva var symptomene på det? Eller, hvilke symptomer som uteble? Mistenker at jeg kanskje har en slik syklus nå. Men, jeg fikk positive eggløsningstester i to dager, masse eggløsningsslim og murringer. Tempet, men den gikk ikke opp slik som den vanligvis gjør. Den stiger vanligvis fra ca. 36.40 grader til 36.70-80 dagene etter eggløsning, og så gradvis oppover mot 37 i dagene etter og helt til mens kommer. Denne syklusen har den ikke kommet seg høyere enn 36.82- men da først 7 dager etter antatt eggløsning. Har vært rundt 36-50-36.70. I dag, på 10dpo, er den gått ned til 36.59 plutselig. Tok blodprøve på antatt 6 eller 7 dpo, men har ikke fått svar på den enda. Leser så mye ulikt; noen skriver at positiv eggløsningtest + eggløsningsslim betyr at eggløsning har skjedd, mens andre steder står det at nei, det er temping som viser om den har skjedd eller ikke. Anonymkode: b7ef0...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:31 #2 Del Skrevet tirsdag kl 20:31 Jeg er ganske sikker på at jeg hadde en syklus uten eggløsning, dvs progesteron var 5 på blodprøve 7dpo. Jeg hadde el-slim, ømme nippler og litt murring som vanlig. Ikke helt positive el-tester, men nesten. Så helt normalt for min del. Mensen til vanlig tid. Temper ikke. Anonymkode: 7b32f...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:22 #3 Del Skrevet onsdag kl 18:22 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg er ganske sikker på at jeg hadde en syklus uten eggløsning, dvs progesteron var 5 på blodprøve 7dpo. Jeg hadde el-slim, ømme nippler og litt murring som vanlig. Ikke helt positive el-tester, men nesten. Så helt normalt for min del. Mensen til vanlig tid. Temper ikke. Anonymkode: 7b32f...34c Ok, takk for svar. Spottet du noe før mensen? Jeg har spottet siden antatt 8/9 dpo, uvanlig siden det aldri kommer så mye som en dråpe blod før IKM. Rart at jeg hadde veldig positive eltester. Jeg har hatt tre kjemiske graviditeter/SA i uke 4/5 på tre måneder nå, så kanskje kroppen trenger litt tid til å komme i balanse? Anonymkode: b7ef0...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 21:29 #4 Del Skrevet onsdag kl 21:29 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok, takk for svar. Spottet du noe før mensen? Jeg har spottet siden antatt 8/9 dpo, uvanlig siden det aldri kommer så mye som en dråpe blod før IKM. Rart at jeg hadde veldig positive eltester. Jeg har hatt tre kjemiske graviditeter/SA i uke 4/5 på tre måneder nå, så kanskje kroppen trenger litt tid til å komme i balanse? Anonymkode: b7ef0...78a Jeg pleier å spotte dagen før mens, mulig jeg gjorde det da også men ikke noe mer spotting enn det.. har du fått svar på progesteron-prøven? Har du tatt graviditetstest nå? Kanskje kroppen bare trenger en mens nå for å rense ut pga flere SA? Håper det ordner seg. Anonymkode: 7b32f...34c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 10:40 #5 Del Skrevet torsdag kl 10:40 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg pleier å spotte dagen før mens, mulig jeg gjorde det da også men ikke noe mer spotting enn det.. har du fått svar på progesteron-prøven? Har du tatt graviditetstest nå? Kanskje kroppen bare trenger en mens nå for å rense ut pga flere SA? Håper det ordner seg. Anonymkode: 7b32f...34c Ikke fått svar enda. Tok prøven på fredag forrige uke, så begynner å bli litt utålmodig. Har tatt graviditetstester, men bare fått sånne skyggestreker som er på alle tester. Håper det bare er de mange kjemiske som gjør at syklusen er rar, og ikke alder (er over 40). Anonymkode: b7ef0...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå