AnonymBruker Skrevet 4. februar #1 Skrevet 4. februar Da vi flyttet fra enebolig til leilighet, flyttet vi også fra badekaret. Dette er sårt savnet. Jeg har kronisk hoste og tidvis allergianfall. Da har et varmt bad vært det som har hjulpet meg mest. Badet i leiligheten har rett og slett ikke plass til badekar, det er også uaktuelt å flytte igjen. Jeg begynte å tenke på alternativer. Kanskje et oppblåsbart badekar kunne vært noe? Er det noen av dere som har erfaring med dette? Badekaret må ha slange slik at vi kan få tømt det i dusjen. Videre lurer jeg på hvordan dere gjør det med tørk etter bruk og renhold? Takker for alle innspill! Anonymkode: 48eb9...556
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Skrevet 4. februar Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere Anonymkode: ff5b4...d1d
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere Anonymkode: ff5b4...d1d Jeg har dusjkabinett, så det må være en slange til å tappe ut vannet med. Så er nok flere badekar jeg ikke kan ha grunnet dette. Anonymkode: 48eb9...556
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har god erfaring med dette men har dere dusjkabinett så vet jeg ikke om det går, ellers var det bare å tappe det over sluk, se bildene om det kan passe dere Anonymkode: ff5b4...d1d Hvilke bilder? Anonymkode: 1901f...36e
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar Jeg har det og det fungerer helt fint, men du får ikke tømt noen av de uten at du må løfte det hvis du ikke har annet sluk enn dusjkabinettet. Anonymkode: d0983...de0
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Skrevet 4. februar Kan du kaste ut dusjkabinettet? Vi har kun dusj- hode med forheng foran. Sluk på gulvet. Forheng fra vegg til vegg. Anonymkode: d8328...615
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvilke bilder? Anonymkode: 1901f...36e Bildene i linken jeg delte, den har en slange men du må se om du kan bruke den over dusjkabinett. Ellers får du øse det tomt Anonymkode: ff5b4...d1d
AnonymBruker Skrevet 4. februar #8 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Bildene i linken jeg delte, den har en slange men du må se om du kan bruke den over dusjkabinett. Ellers får du øse det tomt Anonymkode: ff5b4...d1d Du har ikke delt noen link. Anonymkode: 8ea40...b6d 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar Jeg hadde et selv om jeg hadde kabinett. Endte med å bruke bøtte/beholder til å tømme det. Fant ikke en annen løsning, men var definitivt verdt det selv om det ble en del jobb. Anonymkode: 4f2f5...e15
skreppamedleppa Skrevet 5. februar #10 Skrevet 5. februar Jeg kjøpte et sammenleggbart badekar på Megaflis for et år-to siden. https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4rHn44qsiwMV7RCiAx1SMgSQEAQYASABEgIpo_D_BwE For meg funker det godt. Det kommer med slange og er enkelt å tømme i dusjen. Er litt mer jobb: (brette det sammen, brette det ut, stue det vekk, ta det frem..) Men likevel verdt det synes jeg da.. Det koster litt iforhold til andre oppblåsbare badekar (har sett noen innimellom på Normal til 3-400) men jeg føler nok en betaler for det en får. Det er et ganske solid og stort badekar som jeg er veldig godt fornøyd med😊 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar #11 Skrevet 5. februar skreppamedleppa skrev (24 minutter siden): Jeg kjøpte et sammenleggbart badekar på Megaflis for et år-to siden. https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI4rHn44qsiwMV7RCiAx1SMgSQEAQYASABEgIpo_D_BwE For meg funker det godt. Det kommer med slange og er enkelt å tømme i dusjen. Er litt mer jobb: (brette det sammen, brette det ut, stue det vekk, ta det frem..) Men likevel verdt det synes jeg da.. Det koster litt iforhold til andre oppblåsbare badekar (har sett noen innimellom på Normal til 3-400) men jeg føler nok en betaler for det en får. Det er et ganske solid og stort badekar som jeg er veldig godt fornøyd med😊 Er det lett å rengjøre? Anonymkode: 1483b...c1e
AnonymBruker Skrevet 5. februar #12 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du har ikke delt noen link. Anonymkode: 8ea40...b6d Oi det gikk litt fort, takk for heads up Her er den https://www.coolstuff.no/hjem-hage/baderom/dusj/sammenleggbar-badebalje-for-voksne-pid-18320 Anonymkode: ff5b4...d1d
skreppamedleppa Skrevet 5. februar #13 Skrevet 5. februar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det lett å rengjøre? Anonymkode: 1483b...c1e Ja jeg synes det. Det er som et vanlig badekar sånn sett.
AnonymBruker Skrevet 6. februar #14 Skrevet 6. februar Jeg har også den sammenleggbare badekar på Megaflis, den funker bra. Anonymkode: 79f4d...bf1
AnonymBruker Skrevet 6. februar #15 Skrevet 6. februar AnonymBruker skrev (På 5.2.2025 den 9.51): Er det lett å rengjøre? Anonymkode: 1483b...c1e Jeg har det også. Det er lett å rengjøre. Bruker svamp og zalo.. har et i rosa. Anonymkode: e60fe...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå