AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #1 Skrevet 4. februar 2025 Hei! jeg sliter veldig med anspente muskler, så mye at det verker/brenner, spesielt i legger og lår. Nå er det sånn at musklene vibrerer når jeg går/ står, og spesielt i trapper når jeg går nedover er det veldig ubehagelig. Føler meg ustø. Det sier seg selv at jeg ikke går veldig mye om dagen, kun det jeg absolutt må. Noen tips? Noen som har noen linker til god avspenningsteknikker som hjelper? Må legge til at jeg sannsynligvis har fått dette ifm å være utbrent ( kanskje noen mangler som kan gjøre dette?) Alle tips mottas med stor takk!! Anonymkode: 7fbb9...db1
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #2 Skrevet 4. februar 2025 Følger denne. Musklene mine har ikke evne til å slappe av. Men de gjør ikke vondt da. Anonymkode: a2830...ba3
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2025 #3 Skrevet 4. februar 2025 Har du vært hos legen og sjekker vitaminer og mineraler? Jeg fikk kjempeproblemer med både balanse og smerter/spenninger pga lite d vitamin og b12. Anonymkode: 26f5c...fd7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå