Maskinfører Skrevet tirsdag kl 23:26 #41 Del Skrevet tirsdag kl 23:26 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så fint gjort 🧡 Ts Anonymkode: a012d...c39 Ja 🧡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:29 #42 Del Skrevet tirsdag kl 23:29 Så koselig at han tenkte på deg og husket bursdagen din. Er enig i at han kunne drøyd det til kl. 8, men tipper (som noen andre i tråden også bevner) at han hadde vært våken et par timer allerede, og kanskje var han redd for å ikke rekke deg før du startet på jobb. Tenker at det bare er koselig at folk tar kontakt. Det er ditt eget ansvar å skru på nattmodus. Anonymkode: 92917...def 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:22 #43 Del Skrevet onsdag kl 09:22 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva er problemet? Gratulerer med dagen. Smil og hold kjeft. Anonymkode: 13486...0cb Det er jo meget spesielt da🤣 Anonymkode: 3f733...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:42 #44 Del Skrevet onsdag kl 09:42 Prøv å forstå at folk er forskjellige da! For meg ville kl 09 være tidlig å få tlf,for jeg er sjelden opp da. Jobber senere på dagen. Det er og naturlig å sende mail på natta,fordi jeg er våken da. Av og til snur man døgnet og tenker ikke over at det er en uakseptabel tid for andre. Husk bare at om noen ringer for å gratulere så er tanken god. Anonymkode: 7b2cc...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:27 #45 Del Skrevet onsdag kl 19:27 Det må da ikke vært nødvendig å slå av lyden på telefonen for å unngå å bli vekket. Jeg har en gammel telefon og hvis jeg slår av lyden, så fungerer den ikke som vekkeklokke. Men jeg hadde blitt rasende om noen ringte kl. 07:15, hvis det ikke var katastrofe. Da sover jeg uansett ukedag. Jeg ringer aldri noen mellom 22:00 og 10:00 hvis det er privat. Da tar jeg hensyn til både A- og B-mennesker. Anonymkode: 3e8a8...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå