Salibali Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar Koselig da! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:35 #22 Del Skrevet tirsdag kl 12:35 De to beste innstillingene på telefonen; - "ikke forstyr", så mellom to tidspunkt om natten er det kun en handfull personer som faktisk kommer gjennom på telefonen. - blokkere ukjent anrop, så er kun de du har lagret nummeret til, som faktisk kommer gjennom I begge tilfellene kommer det jo opp som tapt anrop, men uten at telefonen lager en eneste bevegelse eller lyd. Anonymkode: 5cc93...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:44 #23 Del Skrevet tirsdag kl 12:44 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De to beste innstillingene på telefonen; - "ikke forstyr", så mellom to tidspunkt om natten er det kun en handfull personer som faktisk kommer gjennom på telefonen. - blokkere ukjent anrop, så er kun de du har lagret nummeret til, som faktisk kommer gjennom I begge tilfellene kommer det jo opp som tapt anrop, men uten at telefonen lager en eneste bevegelse eller lyd. Anonymkode: 5cc93...1dc Bruker å ta på flymodus når jeg legger meg, men sovnet før jeg rakk å skru det på Ts Anonymkode: a012d...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:48 #24 Del Skrevet tirsdag kl 12:48 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bruker å ta på flymodus når jeg legger meg, men sovnet før jeg rakk å skru det på Ts Anonymkode: a012d...c39 Løsningen jeg bruker gjør at man aldri glemmer det. Men enda viktigere, mann, eldre foreldre, og nærmeste venner, kommer gjennom uansett. Anonymkode: 5cc93...1dc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:48 #25 Del Skrevet tirsdag kl 12:48 Bacteria skrev (2 timer siden): Var jo litt rart. Hadde personen vært oppe hele natta, vært på stigende rus kanskje og så fått det for seg å ringe deg? Har opplevd det samme, men da var scenarioet som over. Ikke bursdagsgratulasjon, men vedkommende har sosial angst og hadde brukt hele natta på å drikke seg til mot for så å ringe og spørre meg om (en latterlig liten) tjeneste. Ååh, stakkar menneske 🥺 Anonymkode: 3cfdc...910 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet tirsdag kl 12:50 #26 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ååh, stakkar menneske 🥺 Anonymkode: 3cfdc...910 Ja, du kan så si. Endte med å prate med ham i over en time. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:50 #27 Del Skrevet tirsdag kl 12:50 Haha, en del eldre folk slutter å sove hele natten har jeg merket - mange av dem velger å stå opp helt sykt tidlig og jeg kan nesten se for meg en mann i den alderen sitte klokken 6 og tenke "nei jeg får vente en stund til da.." og så når klokken er 7 tenker han men nå er vel alle oppe, nå er det nesten lunsjtid! og så fyrer telefonen av😂 Anonymkode: b3f7b...e53 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet tirsdag kl 16:40 #28 Del Skrevet tirsdag kl 16:40 Kanskje han var full? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:02 #29 Del Skrevet tirsdag kl 17:02 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bruker å ta på flymodus når jeg legger meg, men sovnet før jeg rakk å skru det på Ts Anonymkode: a012d...c39 Det er bedre å ha på Ikke Forstyrr istedenfor Flymodus på natta, fordi hvis det er noe som skjer vil jo ikke folk få tak i deg på natta. Dermed har jeg på Ikke Forstyrr, og velger bare ut enkelte som kan nå igjennom (f.eks nærmeste pårørende, politi, ambulanse etc) Anonymkode: 9575c...98c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:04 #30 Del Skrevet tirsdag kl 17:04 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I dag skulle jeg sove til jeg våknet av meg selv siden jeg sovnet litt sent i går, men hadde glemt å skru av lyden på telefonen. Jeg ble vekket 07:15, av at en bekjent jeg ikke har snakket med på 10 år, ringte for å gratulere meg med dagen!😄 What the f***? Hva får omtrent fremmede folk til å gjøre slikt så tidlig? Han vet ikke hvor jeg bor, hva jeg jobber med eller om jeg er i jobb. Er trøtt og litt sur over at jeg ble vekket, men det er jo også vittig at noen får seg til å gjøre noe slikt. Anonymkode: a012d...c39 Ikke normalt å ringe noen så tidlig, og etter 10år? jaha.. Men slå av lyden så skjer ikke det Så enkelt er det! Anonymkode: 4662c...cad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:07 #31 Del Skrevet tirsdag kl 17:07 Ditt ansvar å slå av lyd hvis du ikke ønsker å bli vekt. Kl 7 er helt innenfor å ringes Anonymkode: 85a5d...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:07 #32 Del Skrevet tirsdag kl 17:07 Phoenix Heart skrev (6 timer siden): Så koselig da, at noen tenker på deg. Klokken 07.15? Det er mulig du synes det er «koselig» at folk du ikke har snakket med på 10 år tenker såpass på deg på den tiden av døgnet at de ikke klarer vente med å ringe til et mer anstendig tidspunkt. Jeg ville bare tenkt to ting: 1 «dukker hen opp på døra neste år?» og 2 «hvor psykisk syk er hen..?» Anonymkode: 5b70b...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 17:09 #33 Del Skrevet tirsdag kl 17:09 Gratulerer med dagen 🥳🥳🥳🎊🎊🎊🎉🎉🎉 🎂🎂🎂 jeg har bursdag den 6 Februar ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:35 #34 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 Maskinfører skrev (3 timer siden): Gratulerer med dagen 🥳🥳🥳🎊🎊🎊🎉🎉🎉 🎂🎂🎂 jeg har bursdag den 6 Februar ☺️ Gratulerer på forskudd🥳🎂🎈🎉 Ts Anonymkode: a012d...c39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet tirsdag kl 21:38 #35 Del Skrevet tirsdag kl 21:38 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulerer på forskudd🥳🎂🎈🎉 Ts Anonymkode: a012d...c39 Tusen takk 🥳🎂🎈🎉 farmor har også bursdag i dag men hun døde i 1973 63 år gammel så vært og tent lys på kirkegården for henne 🥳🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:42 #36 Del Skrevet tirsdag kl 21:42 Meget spesielt å ringe kl 07.15. Hadde vært ok dersom det var nær familie, men en bekjent du ikke har snakket med på 10 år?! Haha, huff.. Anonymkode: 50365...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:56 #37 Del Skrevet tirsdag kl 21:56 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hadde jeg ikke vært så trøtt at jeg er kvalm og hadde klarte å sove igjen, hadde jeg ikke klaget Ts Anonymkode: a012d...c39 Masse sure svar her ts, i kjent KG-stil! Jeg hadde blitt kjempeirritert!! Hater å våkne av telefoner grytidlig, så jeg har alltid lyden av. Hvis jeg skulle glemme å skru av lyden og våkne kl 7.15 av samme grunn som du gjorde, så hadde jeg aldri i verden giddet å ta den, men hadde irritert meg grønn over å ha blitt vekt, og ikke klare å sove igjen. Også på selveste bursdagen din da❤️ så full forståelse herfra! Og gratulerer med dagen🥳🎉 Anonymkode: 7a4c7...f67 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:01 #38 Del Skrevet tirsdag kl 23:01 Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk 🥳🎂🎈🎉 farmor har også bursdag i dag men hun døde i 1973 63 år gammel så vært og tent lys på kirkegården for henne 🥳🥳 Så fint gjort 🧡 Ts Anonymkode: a012d...c39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:07 #39 Del Skrevet tirsdag kl 23:07 Nei man skal ikke trenge å skru av lyd eller sette mobilen i flymodus om natt. Plutselig skjer det noe kritisk hvor noen prøver å få tak i vedkommende som da ikke hører. Vanlige folk, med antenner og evnen til å tenke utenfor sin egen sirkel vet at en ringer ikke mellom 22 og 10 for ting som kan vente. Å ringe 7.15 gjør man kun hvis man er sjef og motpart har forsovet seg, eller for andre hvis det står om liv. Anonymkode: 33461...553 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 23:23 #40 Del Skrevet tirsdag kl 23:23 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Nei man skal ikke trenge å skru av lyd eller sette mobilen i flymodus om natt. Plutselig skjer det noe kritisk hvor noen prøver å få tak i vedkommende som da ikke hører. Vanlige folk, med antenner og evnen til å tenke utenfor sin egen sirkel vet at en ringer ikke mellom 22 og 10 for ting som kan vente. Å ringe 7.15 gjør man kun hvis man er sjef og motpart har forsovet seg, eller for andre hvis det står om liv. Anonymkode: 33461...553 Alle skjønner jo at dette ikke er en "vanlig mann, men antenner", men de finnes jo der ute de også. Og hva skal de gjøre da? Gro antenner? Eneste måten å forsikre seg mot disse er å skru av lyd eller blokkere om man er klar over at vedkommende mangler antenner. Er for øvrig enig i at man ikke skal være nødt til å skru av lyd, i tilfelle kriser o.l., men folk får velge da. Anonymkode: 1919f...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå