AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:07 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:07 I dag skulle jeg sove til jeg våknet av meg selv siden jeg sovnet litt sent i går, men hadde glemt å skru av lyden på telefonen. Jeg ble vekket 07:15, av at en bekjent jeg ikke har snakket med på 10 år, ringte for å gratulere meg med dagen!😄 What the f***? Hva får omtrent fremmede folk til å gjøre slikt så tidlig? Han vet ikke hvor jeg bor, hva jeg jobber med eller om jeg er i jobb. Er trøtt og litt sur over at jeg ble vekket, men det er jo også vittig at noen får seg til å gjøre noe slikt. Anonymkode: a012d...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:10 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:10 Hva er problemet? Gratulerer med dagen. Smil og hold kjeft. Anonymkode: 13486...0cb 11 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerkroppen Skrevet tirsdag kl 10:11 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:11 Merkelig å ringe ja 😄 var det noe annet han ville? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:23 #4 Del Skrevet tirsdag kl 10:23 Frekt! Anonymkode: 1248e...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:28 #5 Del Skrevet tirsdag kl 10:28 det er da enkelt å se hvem som ringer og slå av ringelyden og bare la det ringe tenker jeg... Anonymkode: 78bd7...b7a 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:32 #6 Del Skrevet tirsdag kl 10:32 Den oppringningen hadde jeg ikke besvart. Men hvis jeg med en feil hadde gjort det hadde jeg nok svart: "Tusen takk, men er du klar over hva klokken er?" Anonymkode: 33461...553 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:34 #7 Del Skrevet tirsdag kl 10:34 Sytpeis! Anonymkode: 0d7cf...a9c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:35 #8 Del Skrevet tirsdag kl 10:35 Det var i tidligste laget å ringe kun for å gratulere med dagen, men var vel hyggelig å få en gratulasjon? Gratulerer med dagen, du får drikke litt ekstra kaffe hvis du enda er trøtt! Anonymkode: 96b14...234 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hill83 Skrevet tirsdag kl 10:37 #9 Del Skrevet tirsdag kl 10:37 Personen mangler sosial intelligens men ikke verdens værste sak 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
omnitron Skrevet tirsdag kl 10:38 #10 Del Skrevet tirsdag kl 10:38 Kanskje du husker på å skru av lyden nå da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:39 #11 Del Skrevet tirsdag kl 10:39 Hadde jeg ikke vært så trøtt at jeg er kvalm og hadde klarte å sove igjen, hadde jeg ikke klaget Ts Anonymkode: a012d...c39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:40 #12 Del Skrevet tirsdag kl 10:40 omnitron skrev (Akkurat nå): Kanskje du husker på å skru av lyden nå da? Sovnet før jeg rakk å sette mobilen i flymodus🥴 Ts Anonymkode: a012d...c39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet tirsdag kl 10:41 #13 Del Skrevet tirsdag kl 10:41 Din egen feil når du har på lyd. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 10:44 #14 Del Skrevet tirsdag kl 10:44 Så koselig da, at noen tenker på deg. 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet tirsdag kl 10:45 #15 Del Skrevet tirsdag kl 10:45 Var jo litt rart. Hadde personen vært oppe hele natta, vært på stigende rus kanskje og så fått det for seg å ringe deg? Har opplevd det samme, men da var scenarioet som over. Ikke bursdagsgratulasjon, men vedkommende har sosial angst og hadde brukt hele natta på å drikke seg til mot for så å ringe og spørre meg om (en latterlig liten) tjeneste. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:46 #16 Del Skrevet tirsdag kl 10:46 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): I dag skulle jeg sove til jeg våknet av meg selv siden jeg sovnet litt sent i går, men hadde glemt å skru av lyden på telefonen. Jeg ble vekket 07:15, av at en bekjent jeg ikke har snakket med på 10 år, ringte for å gratulere meg med dagen!😄 What the f***? Hva får omtrent fremmede folk til å gjøre slikt så tidlig? Han vet ikke hvor jeg bor, hva jeg jobber med eller om jeg er i jobb. Er trøtt og litt sur over at jeg ble vekket, men det er jo også vittig at noen får seg til å gjøre noe slikt. Anonymkode: a012d...c39 Man har ekstrem mangel på sosial intelligens hvis man gjør noe sånt Anonymkode: 4030e...a41 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:47 #17 Del Skrevet tirsdag kl 10:47 Bacteria skrev (Akkurat nå): Var jo litt rart. Hadde personen vært oppe hele natta, vært på stigende rus kanskje og så fått det for seg å ringe deg? Har opplevd det samme, men da var scenarioet som over. Ikke bursdagsgratulasjon, men vedkommende har sosial angst og hadde brukt hele natta på å drikke seg til mot for så å ringe og spørre meg om (en latterlig liten) tjeneste. Han er i 70 årene og er ikke rusavhengig, eller var det ikke for 10 år siden iallfall. Ts Anonymkode: a012d...c39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:47 #18 Del Skrevet tirsdag kl 10:47 Haters wanna hate... Vedkommende var hyggelig. Tenkte på deg så mange år senere. Du kunne latt være å svare, eller husket å skru av lyden. Så dette er helt selvforskyldt. Gratulerer med dagen! Anonymkode: 1919f...eef 1 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:48 #19 Del Skrevet tirsdag kl 10:48 07:15??? Ringte han fra nachspiel? Han må jo ha vært full 😅 Anonymkode: c5663...127 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:49 #20 Del Skrevet tirsdag kl 10:49 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 07:15??? Ringte han fra nachspiel? Han må jo ha vært full 😅 Anonymkode: c5663...127 Han satt og så på God Morgen Norge😄 Ts Anonymkode: a012d...c39 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå