AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:00 #1 Del Skrevet tirsdag kl 10:00 Hvilken møbelbutikk og tips til en god seng til en ikke altfor høy pris? Anonymkode: 07498...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:21 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:21 Basicmodellen til Jensen hos Møbelringen er ganske grei. Men hva en regner som dyrt varierer jo. Ikke kjøp de aller rimeligste av kjedenes egne merker Anonymkode: 8c907...8f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:51 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:51 Har ikke erfaring selv, men jeg ville vurdert Lysefjord, Nordfjord, Hardangerfjord fra Møbelringen over ikea i hvert fall. Anonymkode: 950d7...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:39 #4 Del Skrevet tirsdag kl 12:39 Jeg vet ikke hva altfor høy pris er da. Men vært fornøyd med sengene fra North beds fra møbelringen. Har hatt Lofoten og Kvitfjell selv, men syns geiranger var god når jeg prøvde. Ville ikke kjøpt på fullpris for de er veldig ofte på halv pris, som nå. De har billigere utgaver også da. Anonymkode: cb3a5...4de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå