AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Monica? Therese? Elisabeth? Anonymkode: 1e84e...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden (endret) At de er, eller hvertfall identifiserer seg som, kvinner...? Endret 4 timer siden av Daria 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Alle 3 er kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Daria skrev (14 minutter siden): At de er, eller hvertfall identifiserer seg som, kvinner...? GlitrendeSjokolade skrev (7 minutter siden): Alle 3 er kvinner. Jeg tenker på navnene, hvordan er personligheten til folk med disse navnene? Anonymkode: 1e84e...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker på navnene, hvordan er personligheten til folk med disse navnene? Anonymkode: 1e84e...c94 Og det vi, eller hvertfall jeg, prøver å si, er at kjønn faktisk er det eneste de har felles. Navn sier ingenting om mennesket som bærer dem, særlig ikke så vanlige navn som dette. (Veldig sære og spesielle navn kan primært si noe om foreldrene...). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Monica er kul og fresh, men stoler ikke helt på henne. Elisabeth er snill, hyggelig og klok. Henne kan jeg stole på. Therese er beskjeden, mystisk og litt fjern. Hun er ikke helt til å bli klok på. Anonymkode: 3033a...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Monica er kul og fresh, men stoler ikke helt på henne. Elisabeth er snill, hyggelig og klok. Henne kan jeg stole på. Therese er beskjeden, mystisk og litt fjern. Hun er ikke helt til å bli klok på. Anonymkode: 3033a...ed6 Godt noen forstod hva jeg mente med tråden. Anonymkode: 1e84e...c94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå