Gå til innhold

Samboer som er lystløgner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lang historie, skal prøve å ikke lage den altfor rotete.

Traff en mann for 5 år siden. Han var forholdsvis nyskilt (6 mnd) og jeg var skilt. Jeg har ett barn, mens han har 4. Vi flyttet sammen etter ca 1 år og jeg følte meg som verdens heldigste. Snill, omtenksom, barnet mitt og han gikk fint sammen og jeg gikk bra overens med hans barn. Etterhvert merket jeg at ting ikke alltid helt stemte. Han sa han eide huset vi flyttet inn i.. noe som ikke stemte.. Da huseier ville vi skulle flytte valgte jeg og barnet mitt å dra til hjemtraktene. Han ble IKKE på noe vis stilt ultimatum osv. Han tok selv valget med å følge oss, og jeg ga han klar beskjed om at jeg ikke på noe vis ville ha noe skyld i at han dro fra sin hjembygd. Han hadde ikke kontakt med ungene sine på tre år (hans eget valg) men i fjor hadde han gjenopptatt kontakten uten å si noe til meg.. hadde fortalt barn og eks at jeg og han var over (uten at jeg visste det 😅).. I hele fjor var han att og frem for å besøke ungene sine.. det er et stykke unna så han bodde hjemme hos de. Eks var ifølge ham aldri hjemme (ja, veit.. naiv 🙈) vi hanglet oss igjennom en stund.. så ville han, så ville han ikke.. og i ettertid har han løyet om fryktelig mye. Jeg VET at mannen er dust, men gi meg noen oppmuntrende ord da dere for å stay strong 🙏

Anonymkode: 87150...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor i alle dager skal du fortsette et forhold med en sånn mann? Det finnes plenty med andre menn som kan varme senga di som er mye bedre enn han der. 

Anonymkode: c4200...8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...