AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:12 #1 Del Skrevet tirsdag kl 07:12 Får munnsår av andre tannkremer. Har brukt zendium fast i flere år. Ingen munnsår men jeg føler at tennene aldri blir rene. Pusser ofte både 2 og 3 ganger etter hverandre med tannkrem før jeg føler det er greit nok. Bruker tanntråd og munnskyll også. Får mye plakk og har ofte hull. Anonymkode: 62996...edf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:16 #2 Del Skrevet tirsdag kl 07:16 Bruker du elektrisk tannbørste? Jeg syns det er obligatorisk etter at jeg begynte å bruke det, føler ikke tennene blir rene uten. Anonymkode: 567b0...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 09:59 #3 Del Skrevet tirsdag kl 09:59 Jeg bruker både elektrisk tannbørste og vanlig manuell tannbørste. Med elektrisk tannbørste føles tennene rene. Bruker vanlig tannbørste når jeg har glemt å lade den elektriske. Anonymkode: 24176...4c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet torsdag kl 19:17 #4 Del Skrevet torsdag kl 19:17 Du må bruke elektrisk tannbørste ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:06 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:06 Som de andre sier, bruk elektrisk tannbørste. Anonymkode: 45edd...772 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå