AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:37 #1 Del Skrevet tirsdag kl 05:37 En venn av meg hyggelig og grei i det daglige, men der er en del utsagn opp igjennom årene som gjør at jeg ikke klarer å stole på personen. Vedkommende truet et gang en voksen med falsk anmeldelse i ungdommen. Hen har sagt på tull at hen har lurt til seg uføretrygd og jeg lurer på om jeg feiloppfattet og det egentlig var alvor. Personen kan virke litt manipulativ uten at jeg klarer å sette fingeren på det. Jeg er sånn i tvil til hvordan jeg bør forholde meg til dette og tolke det. Anonymkode: 95565...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:47 #2 Del Skrevet tirsdag kl 05:47 Det er vel ingenting å forholde seg til? Du får fase ut personen. Kan ikke ha venner du ikke stoler på Anonymkode: 6fcb6...5b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:25 #3 Del Skrevet tirsdag kl 10:25 Du anmelder selvsagt personen for svindel og avslutter vennskapet Anonymkode: 16610...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet tirsdag kl 11:08 #4 Del Skrevet tirsdag kl 11:08 Du trenger ikke å forholde deg til denne personen, avslutt vennskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå