Gå til innhold

Telefontime hos lege, når de ikke ringer

Thyra

Anbefalte innlegg

Skulle ha telefontime med fastlegen i går. Ble ringt opp litt før og de sa det ville bli forsinkelser. Legen skulle ringe etter kl 14.00. Jeg hadde telefonen tilgjengelig hele dagen og kvelden. Turte ikke å gå å dusje engang. Legen ringte ikke.

Vil jeg automatisk bli satt opp til ny time, eller må jeg kontakte legekontoret? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Thyra skrev (12 minutter siden):

Skulle ha telefontime med fastlegen i går. Ble ringt opp litt før og de sa det ville bli forsinkelser. Legen skulle ringe etter kl 14.00. Jeg hadde telefonen tilgjengelig hele dagen og kvelden. Turte ikke å gå å dusje engang. Legen ringte ikke.

Vil jeg automatisk bli satt opp til ny time, eller må jeg kontakte legekontoret? Noen som vet?

Du har ikke meldingsfunksjon på nettsiden deres? Ville ha ringt resepsjonen og spurt jeg.

Anonymkode: 44412...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ring legekontoret med en gang de åpner, det er kun de som kan svare på spørsmålet ditt.

Anonymkode: 2a7c2...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du har ikke meldingsfunksjon på nettsiden deres? Ville ha ringt resepsjonen og spurt jeg.

Anonymkode: 44412...35e

Er meldings funksjon til resepsjonen. Står får svar innen fem virkedager. Prøver den, kanskje og ringe om jeg ikke får raskt svar. Tar evigheter å komme gjennom på telefon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...