AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 04:44 #1 Del Skrevet tirsdag kl 04:44 Vurderer å melde meg på kurs i fanahallen i Bergen, er det noen som har kjennskap til de ulike instruktørene der? Er det bra? Hyggelige folk? Er litt lei av å bruke mye penger på instruktører som er dårlige…..🙈 Anonymkode: a5584...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet tirsdag kl 06:16 #2 Del Skrevet tirsdag kl 06:16 Jeg kjenner ikke til Fanahallen, så skal ikke uttale meg om dem. Men i Bergen vil jeg anbefale Everydaydog Hundetrening. Hun er skikkelig dyktig. https://www.everydaydog.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:31 #3 Del Skrevet tirsdag kl 13:31 Fana hallen frarådes på det sterkeste. Oppsøk heller belønningsbaserte trenere som Poteterapi, Everyday dog eller Britt Janne Karlsen. Disse er i en helt annen liga! Anonymkode: eb2f1...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:31 #4 Del Skrevet tirsdag kl 20:31 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fana hallen frarådes på det sterkeste. Oppsøk heller belønningsbaserte trenere som Poteterapi, Everyday dog eller Britt Janne Karlsen. Disse er i en helt annen liga! Anonymkode: eb2f1...34b Er de harde mot hundene?😬 Anonymkode: a5584...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:57 #5 Del Skrevet tirsdag kl 20:57 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er de harde mot hundene?😬 Anonymkode: a5584...085 Jeg synes de er dårlige på å forstå hundens språk, og dermed tilpasses treningen dårlig. Litt sånn at «alle skal gjennom det samme og skal tåle det samme», og jeg mener at man må møte hunden der den er og se bak atferden. Forstå hva hunden kommuniserer og legge opp trening etter det. ellers kjenner jeg flere i hundemiljøet som har dårlig erfaring med Fanahallen, uten at jeg vet hva det går i. Anonymkode: eb2f1...34b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 10:33 #6 Del Skrevet onsdag kl 10:33 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg synes de er dårlige på å forstå hundens språk, og dermed tilpasses treningen dårlig. Litt sånn at «alle skal gjennom det samme og skal tåle det samme», og jeg mener at man må møte hunden der den er og se bak atferden. Forstå hva hunden kommuniserer og legge opp trening etter det. ellers kjenner jeg flere i hundemiljøet som har dårlig erfaring med Fanahallen, uten at jeg vet hva det går i. Anonymkode: eb2f1...34b Takk for at du sier i fra👍🏼 Tror jeg skal velge kurs en annen plass😉 Anonymkode: a5584...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå