Gå til innhold

Fanahallen erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å melde meg på kurs i fanahallen i Bergen, er det noen som har kjennskap til de ulike instruktørene der? Er det bra? Hyggelige folk? Er litt lei av å bruke mye penger på instruktører som er dårlige…..🙈

Anonymkode: a5584...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fana hallen frarådes på det sterkeste. Oppsøk heller belønningsbaserte trenere som Poteterapi, Everyday dog eller Britt Janne Karlsen. Disse er i en helt annen liga! 

Anonymkode: eb2f1...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Fana hallen frarådes på det sterkeste. Oppsøk heller belønningsbaserte trenere som Poteterapi, Everyday dog eller Britt Janne Karlsen. Disse er i en helt annen liga! 

Er de harde mot hundene?😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er de harde mot hundene?😬

Jeg synes de er dårlige på å forstå hundens språk, og dermed tilpasses treningen dårlig. Litt sånn at «alle skal gjennom det samme og skal tåle det samme», og jeg mener at man må møte hunden der den er og se bak atferden. Forstå hva hunden kommuniserer og legge opp trening etter det.

ellers kjenner jeg flere i hundemiljøet som har dårlig erfaring med Fanahallen, uten at jeg vet hva det går i.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg synes de er dårlige på å forstå hundens språk, og dermed tilpasses treningen dårlig. Litt sånn at «alle skal gjennom det samme og skal tåle det samme», og jeg mener at man må møte hunden der den er og se bak atferden. Forstå hva hunden kommuniserer og legge opp trening etter det.

ellers kjenner jeg flere i hundemiljøet som har dårlig erfaring med Fanahallen, uten at jeg vet hva det går i.  

Takk for at du sier i fra👍🏼 Tror jeg skal velge kurs en annen plass😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...