Gå til innhold

Fortsatt "fyllesyk" eller noe annet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skeia alt for hardt ut i helgen med fest både fredag kveld og lørdag kveld, dro hjem relativt tidlig lørdag egentlig. Har ikke helt tellingen på hvor mye det var, men uansett... Søndag var en helvettesdag fra morgen til kveld, som forventet egentlig. 

Det jeg ikke har vært borte i før og som gjør meg litt bekymret, er gårsdagen. Hodepine borte, men merker jeg er ganske sliten på morningen. Dagen går, skal hjem, merker at jeg synes det begynner å bli ørlittegrann tyngre å puste på den dritvarme bussen - i gaten av at jeg må tenke på det, ikke at jeg sliter med pusten. Det kommer litt til og fra utover kvelden. Når jeg skal legge meg klarer jeg ikke å sove, i hovedsak fordi jeg begynner å tenke på at jeg har tenkt på at jeg må puste, får litt ubehag i noen muskler her og der, og jah... har ørliten hodepine igjen nå, akkurat den skyldes vel egentlig aller mest manglende søvn.

Så sitter her 05:28 lysvåken, og lurer på om noen andre er kjent med samme problematikk til fyllesyke eller om jeg skal kontakte lege elns... 

Anonymkode: 0c8b4...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som angst trigget av alkohol.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig ut som angst. 

Anonymkode: b8fcb...328

AnonymBruker
Skrevet

Det er på dette tidspunktet noen tar seg en øl, dvs for å roe nervene. Dette går over. Bare å holde ut. 

Anonymkode: 83077...30f

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en av årsakene tilat jeg ikke drikker lenger. To øl gir slike plager i flere dager. Husk at det er gift du frivillig har tylla i deg. Hvis du hadde inntatt andre typergift hadde du kanskje ikke forventet fin form mandag?

Anonymkode: fdd86...ff9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...