AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Jeg trenger hjelp? Er så uerfaren på det området.Som barn hadde jeg ingen farsfigur.Jeg føler meg usikker rundt menn og vet ikke hva jeg skal si. Anonymkode: 98a9f...ef8
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar På samme måte som du prater til en kvinne. Jeg forstår ikke helt hva du mener egentlig?? Anonymkode: d80e4...7ed 1 1
Charlene87 Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Du kan alltid lese bøker hvordan man kan forbedre dine kommunikasjon skills
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Alle vi som har hatt det sånn rundt kvinner, skjønner veldig godt hva du mener. Eksponering er vel det eneste som hjelper. Anonymkode: 8a377...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar Er mann og har vokst opp med alenemor. Har alltid hatt problemer med å snakke med andre menn. Alle barn bør vokse opp med to foreldre: én maskulin og én feminin. Anonymkode: 38a6e...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #6 Skrevet 4. februar Menn snakker mye om seg selv, så mitt beste råd er å lytte 😄 Anonymkode: 381ba...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå