AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:52 #1 Del Skrevet mandag kl 21:52 Som overskriften sier..... Banken sier nei. Det kan holdes for deg selv. Noen som har vært i samme situasjon? Har gammel forbrukslån som jeg skammes over. Ønsker ikke å dele den biten med pappa som medlånetaker. Har god nok inntekt til å betale dette nye lånet aleine. Anonymkode: 3d5c0...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:06 #2 Del Skrevet mandag kl 23:06 Dersom jeg skulle være medlåntaker ville jeg krevd å vite om du hadde annen gjeld og ellers økonomi til å betale din del av lånet. Anonymkode: ef9aa...f37 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:09 #3 Del Skrevet mandag kl 23:09 Du må ikke dele nei. Anonymkode: 3d4a9...b27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet mandag kl 23:21 #4 Del Skrevet mandag kl 23:21 Er dere gift har begge rett på innsyn i den andres økonomi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 00:47 #5 Del Skrevet tirsdag kl 00:47 Hensatt skrev (1 time siden): Er dere gift har begge rett på innsyn i den andres økonomi. Nå står det at det er faren som skal være medlåntaker, så de er absolutt ikke gift. Anonymkode: f0aac...683 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet tirsdag kl 00:56 #6 Del Skrevet tirsdag kl 00:56 Hvis det gamle forbrukslånet nå er nedbetalt er det ikke relevant. Hvis du fremdeles betaler tilbake på det er det en selvfølge at du informerer om det til medlåntaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalimeera Skrevet tirsdag kl 00:57 #7 Del Skrevet tirsdag kl 00:57 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som overskriften sier..... Banken sier nei. Det kan holdes for deg selv. Noen som har vært i samme situasjon? Har gammel forbrukslån som jeg skammes over. Ønsker ikke å dele den biten med pappa som medlånetaker. Har god nok inntekt til å betale dette nye lånet aleine. Anonymkode: 3d5c0...9cd Fy flate det er dårlig gjort om du skjuler det for faren din. Vær åpen og la han ta avgjørelsen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 01:57 #8 Del Skrevet tirsdag kl 01:57 Om jeg var medlåntaker og noe slikt kom frem i ettertid, så vet jeg faktisk ikke om jeg hadde tilgitt det. Snakk om å bli ført bak lyset.. Anonymkode: b2f2c...60b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå