AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har i 2 måneder brukt østrogen, og nå for noen dager fikk jeg endelig tak i progesteron. Venter mens om en uke. Uken før mens har blitt helt forferdelig. Pms fra helvete. Irritasjonen kunne jeg kanskje levd med, ved å bare være streng med å ikke vise det for mye. Men jeg har også fått helt vanvittig angst og tankekjør. Bekymrer meg så mye over barna at det går utover egen fungering. Det er uken før mens, før det løsner. De første dagene fra mens er det som om jeg kommer ut av en psykose, kan ikke skjønne at jeg var SÅ bekymret og nedfor. Barna har det jo helt fint Så dere som har brukt hrt, når virket det?? Hva bruker dere? Jeg blir helt desperat her. Kan ikke ha én uke i måneden hvor alt er dritt og angstfult. 💙💙💙 Anonymkode: 06982...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Og spørsmål to. Er det sjans for at angst gir seg etter faktisk overgangsalder? Ønsker overgangsalder snart velkommen altså. Anonymkode: 06982...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå