Gå til innhold

fwb

jodelg

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg få meg ff/fwb, vet ikke hvordan jeg skal frem? Er en kjekk, hyggelig, rolig, snill gutt med sans for humor som savner  hygge og intim nærhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
jodelg skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan jeg få meg ff/fwb, vet ikke hvordan jeg skal frem? Er en kjekk, hyggelig, rolig, snill gutt med sans for humor som savner  hygge og intim nærhet. 

Jeg vet ikke hvordan du best gjør det, men vil bare advare deg om at slike prosjekter veldig ofte blir annerledes enn du har tenkt. Det skyldes at for de fleste, er sex veldig sterkt knyttet til følelser og det blir fort vanskelig å holde slike forhold på et rent "teknisk" nivå. Ofte ender det med at den ene utvikler følelser for den andre, men ikke motsatt, og så blir hele greia bare vanskelig.

Anbefaler derfor å la det være. Vær gjerne venner, uten sex, eller kjærester med sex, men å balansere et sted mellom venn og kjæreste, viser seg ofte å være en umulig øvelse for en eller begge.

Anonymkode: d5372...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker på dette blir det muligens en ganske lang og bratt motbakke for deg. Det jeg sier nå kan kanskje virke litt vel konfronterende, men dette går på sosiale ferdigheter: du prater med folk, bruker både verbal og ikke-verbal kommunikasjon, bygger en relasjon/kjennskap over tid og så prøver du å lese henne om hun er ute etter dette. Etter hvert kan samtalen bli seksuell, gitt at det føles ut som den naturlig går den veien. Ut fra spørsmålet ditt gjør jeg kanskje en dømmende antakelse når jeg sier at dette er kanskje helt fremmed for deg. Eller undervurderer jeg deg fullstendig nå?

Evt får du prøve nettdating, men der tror jeg det er veldig mange menn som ser etter færre damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut ! Jeg ser etter akkurat det samme bare kontakt meg så blir det bra!

Anonymkode: fba1b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...