Gå til innhold

Eurofoto

Anbefalte innlegg

Gjest La Traviata i.i.
Skrevet

Noen som bruker Eurofoto her og er kjent med hvordan man enklest mulig kan bestille KUN utvalgte bilder fra albumene?

Sitter her og klør meg i hodet. Mulig at det er meg som er dum her altså, men jeg har prøvd å hake av for de bildene jeg vil ha og trykke "kjøp utvalgte". Og ingenting skjer!

Jeg merka også av noen album og trykket "kjøp utvalgte", da kom det opp alle bildene som var i albumene og ikke bare de som var haket av. Og det å sitte og trykke 0 istedetfor 1 kopi av alle de bildene virket som en utrolig tungvint måte å gjøre det på. Nettstedet er forøvrig veldig treigt i dag...

Videoannonse
Annonse
Gjest Madeline
Skrevet

Jeg bruker Eurofoto. Det høres ut som du gjør det riktig. Jeg har også opplevd en gang at jeg ikke fikk bestilt utvalgte bilder, men det tror jeg kom av problemer hos Eurofoto. Neste dag gikk det helt fint.

Jeg prøvde og bestille utvalgte bilder der nå og det gikk helt fint.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Nå har jeg prøvd en gang til, og det funker når jeg bare er inne i ett album, men hvordan får jeg bestilt utvalgte bilder fra flere album?

Tenkte på å samle alle bildene i ett album, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det!

La Traviata (ikke innlogget)

Gjest Gjest
Skrevet

1,49 pr. bilde hvis man bestiller over 100 stk.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg betaler halvparten av det hos Preus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...