Gå til innhold

Melkesjokolade 60 kr???

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det kommer alltid noen sånne😂 kan avsløre at jeg på mine 170 cm veier 56 kg og har gjort det siden bunaden ble sydd da jeg var 15. Nå nærmer jeg meg 40 og de eneste gangene jeg har veid litt mer var da jeg var svanger med mine to barn 😉😘😉😘😉😘

TS

Anonymkode: 221ae...1ee

Så heldig du er som alltid har vært så slank!

Anonymkode: 8040a...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det kommer alltid noen sånne😂 kan avsløre at jeg på mine 170 cm veier 56 kg og har gjort det siden bunaden ble sydd da jeg var 15. Nå nærmer jeg meg 40 og de eneste gangene jeg har veid litt mer var da jeg var svanger med mine to barn 😉😘😉😘😉😘

TS

Jeg er også 170 cm og veier mindre enn deg! Mye mindre!

Föler du deg bedre ved å skrive det?  Föler jeg meg bedre å skrive at jeg veier mindre enn deg? Abselutt ikke!

Er dette en konkurranse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

TS

Er sjokolade en stor del av ditt kosthold? Utgifter til sjokolade en stor del av ditt budsjett? Prisøkning på sjokolade det som virkelig  merkes på økonomien din? Tror på at du er sylslank, men skeptisk til at du også spiser store mengder med sjokolade. ( om du er frisk da ) . Og hvor kjøper du sjokolade? Finner ikke igjen den prisen i noen matvarebutikk. 

Anonymkode: abe82...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dumi2 skrev (5 timer siden):

Jeg er også 170 cm og veier mindre enn deg! Mye mindre!

Föler du deg bedre ved å skrive det?  Föler jeg meg bedre å skrive at jeg veier mindre enn deg? Abselutt ikke!

Er dette en konkurranse? 

Men har du sydd ut bunaden din? 🤣
jeg har ganske lik høyde og vekt som ts selv, om det er en konkurranse her, men skal innrømme jeg lever ganske sunt for og holde vekten særlig etter overgangsalder. Så at denne slanke , noe yngre ,kvinnen er så bekymret over sjokoladeprisene er litt pussig. Hvor mye bruker hun på sjokolade hver dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men har du sydd ut bunaden din? 🤣
jeg har ganske lik høyde og vekt som ts selv, om det er en konkurranse her, men skal innrømme jeg lever ganske sunt for og holde vekten særlig etter overgangsalder. Så at denne slanke , noe yngre ,kvinnen er så bekymret over sjokoladeprisene er litt pussig. Hvor mye bruker hun på sjokolade hver dag? 

Nei, jeg har ikke sydd ut bunaden min, jeg har gjordt noe som er enda verre! Jeg har gitt bort bunaden min!

Beklager, jeg må skå i skammekroken og spise selleriroter i neste måned...

Og drikke vann. Det er vel ikke kalorier i vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...