Gå til innhold

Føler meg litt ensom i forholdet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten vil heller sitte mye på data/spille enn å være med meg. Er alltid jeg som må spørre om vi skal gjøre noe sammen. Har blitt til at jeg ikke spør mer. Jeg synes bare det blir for mye når alt man gjør sammen, er skjerm. Jeg liker å gå turer, spille brettspill, dra og bowle. Men blir sittende mye alene og det gjør meg lei meg men og frustrert. Et forhold skal være at man og vil gjøre ting sammen. Er det bare sånn det er, at alle bare bryr seg om telefoner og pc idag? Jeg savner og å få en god lang klem og kyss. Jeg må be om å få sitte nærme, ellers blir det veldig sjelden det og. Han sier han ikke er lei men jeg føler noe annet. Har andre det og sånn? 

Anonymkode: fe5fe...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Dette høres ganske trist ut, og jeg skjønner godt at du blir lei deg. Kan virke som om han tar deg for gitt, noe som slettes ikke er greit. Tenker at du burde ta opp dette med han og gi han et ultimatum. Et forhold skal ikke være sånn at man må be om nærhet, det skal være gjensidig ønske om å være der for hverandre. 

Anonymkode: 0964f...7dd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hei. Dette høres ganske trist ut, og jeg skjønner godt at du blir lei deg. Kan virke som om han tar deg for gitt, noe som slettes ikke er greit. Tenker at du burde ta opp dette med han og gi han et ultimatum. Et forhold skal ikke være sånn at man må be om nærhet, det skal være gjensidig ønske om å være der for hverandre. 

Hei, jeg har tatt det opp flere ganger. Han sier det ikke er noe galt men at han bare liker så godt å spille pc spill. Jeg føler at det bare er jeg som trenger nærhet, og at han får sine behov dekket ved å prate med andre på spillet og bruke tid på det han liker. Men jeg føler at da er liksom vitsen borte og. Om man ikke har noe felles mer sammen. Jeg bare er så glad i han samtidig som det gjør vondt å bli avvist og. Synes det er trist at i begynnelsen er begge opptatt av den andre og får ikke nok og så blir den ene lei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hei, jeg har tatt det opp flere ganger. Han sier det ikke er noe galt men at han bare liker så godt å spille pc spill. Jeg føler at det bare er jeg som trenger nærhet, og at han får sine behov dekket ved å prate med andre på spillet og bruke tid på det han liker. Men jeg føler at da er liksom vitsen borte og. Om man ikke har noe felles mer sammen. Jeg bare er så glad i han samtidig som det gjør vondt å bli avvist og. Synes det er trist at i begynnelsen er begge opptatt av den andre og får ikke nok og så blir den ene lei. 

Vondt når det blir sånn. Har du noe du kan finne på med andre da? Jeg hadde prøvd å dra fram «kvinnelisten» og gitt beng i en periode, så kanskje han ville reagert. Hvis ikke så hadde jeg nok vurdert å la meg selv gå. Man skal ikke tolerere å bli oversett i et forhold. Jeg føler virkelig med deg

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vondt når det blir sånn. Har du noe du kan finne på med andre da? Jeg hadde prøvd å dra fram «kvinnelisten» og gitt beng i en periode, så kanskje han ville reagert. Hvis ikke så hadde jeg nok vurdert å la meg selv gå. Man skal ikke tolerere å bli oversett i et forhold. Jeg føler virkelig med deg

Jeg får prøve å overse det en stund først. Det som er vondt er at han var så på i begynnelsen, og nå er det gått over. Han ville alltid gjøre noe sammen, kose, sendte alltid meldinger ofte. Nå er det nesten ingenting. Hvis jeg spør om han kan ligge inntil meg, så sier han at han orker ikke ligge på den siden. Bare tull for han ligger og ser på telefonen etterpå i senga på høyre side. Og han prater i ett med kamerater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Jeg får prøve å overse det en stund først. Det som er vondt er at han var så på i begynnelsen, og nå er det gått over. Han ville alltid gjøre noe sammen, kose, sendte alltid meldinger ofte. Nå er det nesten ingenting. Hvis jeg spør om han kan ligge inntil meg, så sier han at han orker ikke ligge på den siden. Bare tull for han ligger og ser på telefonen etterpå i senga på høyre side. Og han prater i ett med kamerater. 

Jeg tror han ikke ser at han faktisk kan miste deg når han holder på sånn.. gi han en realitetspåminnelse. Han fortjener deg ikke 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler'n har det helt likt om dagen og begynt å se på leiligheter

Anonymkode: 73610...a75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sånt forhold hadde jeg ikke orket.

For oss er den beste delen med forholdet at vi er bestevenner som kan prate om alt mulig. 

Å kunne bruke litt tid å gjøre egne greier er bare sunt, men ikke når egentiden blir så stor del av forholdet at man ikke føler en har en partner lenger.

Jeg vil heller være alene enn ensom i tosomhet.

Anonymkode: 98837...d90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...