AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Hva kjennetegner en typisk * Kristoffer * Anders * Kristian Anonymkode: 9e6a5...f87
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Personlighet. Jeg har lagt merke til navn gir personlighetstrekk. Like hos de med samme navn. Vet ikke om det bare er jeg som tenker sånn😂 Anonymkode: 9e6a5...f87
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Min erfaring: dumme og udugelige. Selvfølgelig veldig generalisert, siden jeg ikke kjenner alle som heter det. Anonymkode: b5588...be3
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Skrevet 3. februar Kristoffer - liker rap Anders - trenger sinnemestring kurs Kristian - Litt stille Anonymkode: 960c7...ffa
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kristoffer - liker rap Anders - trenger sinnemestring kurs Kristian - Litt stille Anonymkode: 960c7...ffa Hahahaha Anders traff så riktig 😂 alle som heter anders sliter med sinne Anonymkode: 9e6a5...f87
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hahahaha Anders traff så riktig 😂 alle som heter anders sliter med sinne Anonymkode: 9e6a5...f87 Rart det der 😂 Lurer på om det enten er foreldrene som klarer se hvilket type menneske de er når de gir navn, eller at folk lever opp etter navnet sitt, eller om vi drar sammenlikninger fordi vi tenker på alle de med samme navn og finner fellestrekk… jeg vet jo om andre med sinne også som har andre navn men vet at mitt navn er typisk litt forsiktig jente eller tante navn. Hva tror du ditt navn assosieres med? Anonymkode: 960c7...ffa
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Rart det der 😂 Lurer på om det enten er foreldrene som klarer se hvilket type menneske de er når de gir navn, eller at folk lever opp etter navnet sitt, eller om vi drar sammenlikninger fordi vi tenker på alle de med samme navn og finner fellestrekk… jeg vet jo om andre med sinne også som har andre navn men vet at mitt navn er typisk litt forsiktig jente eller tante navn. Hva tror du ditt navn assosieres med? Anonymkode: 960c7...ffa Mitt navn er også forsiktig, og det stemmer jo 😂 Anonymkode: 9e6a5...f87 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #8 Skrevet 3. februar Haha, dette er så vanlige navn at jeg kjenner flere med samme navn i alle kategorier. Mannen min heter Kristian. En fantastisk type ❤️ Tre med samme navn i omgangskrets og på jobb som er alt fra en seriøs manager i oljebransjen til en ufør som dessverre har festet litt for hardt og fått hjernen svidd av narkotika. Samme med de andre to navnene. Alle ytterligheter der også. Anonymkode: c558a...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Skrevet 3. februar Hadde en psykolog som het Anders. Han trengte psykolog mer enn meg. Var syk ca annenhver gang og forsvant plutselig helt. Anonymkode: 1cf3a...414
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Skrevet 3. februar Kristoffer - musikalsk, litt unnvikende, men sexy Anders - arbeidsom og grei Kristian - høy, middels pen og gått på BI Anonymkode: 2fe95...b68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå