AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:44 #1 Del Skrevet mandag kl 18:44 Hei, er i uke 6 og ønsker veldig å dra på en tidlig ultralyd. Ønsker så klart å få «sett» mest mulig og hørt hjertelyd osv. Hvilken uke burde jeg dra for å kunne se noe mer enn en liten ert og luftbobler? Anonymkode: 217b1...1b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:46 #2 Del Skrevet mandag kl 18:46 Uke 7 og senere for sikre hjerteslag, men du ser ikke mye mer enn en reke før ultralyden i uke 12-13 altså. Anonymkode: 1e241...b6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:46 #3 Del Skrevet mandag kl 18:46 Man ser ikke så mye før uke 7. I uke 9 ser du bein og armer også. I uke 12 får du UL av sykehuset og du ser alt av organer osv i tillegg. Anonymkode: 090e5...090 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:51 #4 Del Skrevet mandag kl 18:51 Bildet over var jeg 7+4. Så tydelig et bankende hjerte, men that's it. Så var jeg på ny UL 3 uker senere pga mye kramper og at jeg derfor var bekymret, altså 10+4 og da så jeg dette: På denne ultralyden var babyen veldig aktiv, så det var mye kjekkere enn den første. Anonymkode: 1f02c...9bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:51 #5 Del Skrevet mandag kl 20:51 Jeg fikk beskjed om at det er rundt uke 9 man kan begynne å se bevegelse. Da har de både sjekket hjerterytme, sett at det er to hjernehalvdeler, og det har vært litt sprelling. Men det føles lenge å vente når man er i uke 6. Anonymkode: 8f732...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:01 #6 Del Skrevet mandag kl 21:01 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei, er i uke 6 og ønsker veldig å dra på en tidlig ultralyd. Ønsker så klart å få «sett» mest mulig og hørt hjertelyd osv. Hvilken uke burde jeg dra for å kunne se noe mer enn en liten ert og luftbobler? Anonymkode: 217b1...1b4 Uke 9 eller uke 10. Anonymkode: 93449...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:06 #7 Del Skrevet mandag kl 21:06 Vent litt, jeg har vært i uke 6 og du ser egentlig ingenting, hvertfall ikke noe som minner om en liten baby. Etter Uke 9-10 er mer spennende. Anonymkode: 0362a...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:25 #8 Del Skrevet mandag kl 21:25 Uke 6-7 er bare en blob med noe flimrende hvitt (hjertet). Ville ventet til uke 9-10. Hatt ul i uke 6 med begge mine pga svangerskap utenfor livmor tidligere og har syns de har vært direkte kjedelige i fht senere ul. Anonymkode: 83a61...b6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:34 #9 Del Skrevet mandag kl 21:34 Vi tok i uke 8+noe, det var bare en slags oval klump å se. Men vi hørte hjertelyden, og det var det vi var der for. Anonymkode: ae240...647 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå