AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Hei, etter 1 år med hjertebank og svimmelhet der ingen ting viser på blodprøvene så begynne jeg å bli ganske lei. Jeg har blitt sendt hjem med papirer om panikkangst, men det var det, ingen samtale om videre testing. jeg har derfor begynte å tenke meg frem til om dette kan være helseangst? Er det noen som kan forklare meg dette? Om det er det så har det begynt gradvis etter fødsel.. Hvor begynner jeg for å få hjelp? Utenom fastlege takk for svar😊 Anonymkode: b85c7...0f4
AnonymBruker Skrevet 4. februar #2 Skrevet 4. februar Det ligger et selvhjelpskurs for helseangst (og panikkangst) på NHI.no. Kanskje du kan begynne med å ta en kikk på det? Anonymkode: 3f04f...e0a
AnonymBruker Skrevet 4. februar #3 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hei, etter 1 år med hjertebank og svimmelhet der ingen ting viser på blodprøvene så begynne jeg å bli ganske lei. Jeg har blitt sendt hjem med papirer om panikkangst, men det var det, ingen samtale om videre testing. jeg har derfor begynte å tenke meg frem til om dette kan være helseangst? Er det noen som kan forklare meg dette? Om det er det så har det begynt gradvis etter fødsel.. Hvor begynner jeg for å få hjelp? Utenom fastlege takk for svar😊 Anonymkode: b85c7...0f4 Når får du hjertebank og svimmelhet da? Er jo en del ting som ikke nødvendigvis kommer frem på blodprøver og du har sikkert kun tatt standardprøver. Kan du ha mistet en del blod under fødsel slik at du kanskje trenger litt ekstra jern og folat. Hvordan er B12 verdiene dine? Hvordan er pulsen din feks når du står. Anonymkode: 616fb...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå