Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/03/07/459980.html Så neste gang du er på burgerbaren, be om brus med dovann. Eller brus UTEN isbiter...
Usikker Skrevet 7. mars 2006 #2 Skrevet 7. mars 2006 = VRÆÆÆÆL Fy fader - man kan jammen lure på hva man spiser noen ganger altså
Titti72 Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 Dette blir jeg så jævlig provosert av. Er det mulig?? Mattilsynet burde raide disse kjedene ukentlig! Burde ikke klage da jeg ikke kjøper burgere ute, nettopp pga bakterier og drit møkkete kjøkkener.
LilleBille Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Det er ikke for ingenting jeg alltid bestiller drikke uten is
skrue Skrevet 7. mars 2006 #7 Skrevet 7. mars 2006 Nå er det slik at jeg spiser sjelden mat fra en hamburgerrestaurant og jeg har aldri blitt syk av noe fra et slikt sted. Det har jeg imidlertid blitt av mat fra kiosker og is fra isbarer (ikke i Norge). Så det betyr antagelig at prosedyrene er enda verre ved slike steder enn hos de store kjedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå