Gå til innhold

Flere som opplever dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som opplever at du alltid må være den som kontakter vedkommende du dater? Men vedkommende holder samtalen gående i flere timer eller dager etter du tar kontakt? Men du er den som alltid må kontakte nesten? Hvorfor er det sånn? 

Når jeg ikke tok kontakt på en uke så var det liksom, hva skjer med deg da, hører ingenting fra deg? 

Er noen bare så innmari dårlig på å interativ selv? 

Anonymkode: f3496...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere dager…? 
Da må det jo gå begge veier

Anonymkode: 87536...4ea

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi personen ikke er så veldig interessert, men du er et greit tidsfordriv. Jeg tror på at når en person er oppriktig interessert så tar de initiativ.

Anonymkode: b06d8...80a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp vært den som ikke har tatt kontakt. Etter et par dater så hadde vi sex og fikk veldig inntrykk av at han bare ville bort fra meg etterpå. Virket som om han ville dra raskest mulig. Det var ikke noen god følelse. Etter ei ukes tid kommenterte han snapstoryen min og vi meldte lenge noe relatert til det fram og tilbake i flere timer, men ikke noe svar når jeg stilte et spørsmål for å holde samtalen gående. I alt han skrev så fikk jeg inntrykket at han liker meg, men samtidig ikke. Derfor har ikke jeg skrevet noe mer til tross for at jeg vet han er sjenert. Jeg er for redd for å bli såret til å tørre ta mer initiativ i starten.

Anonymkode: a0aaa...c0f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har nettopp vært den som ikke har tatt kontakt. Etter et par dater så hadde vi sex og fikk veldig inntrykk av at han bare ville bort fra meg etterpå. Virket som om han ville dra raskest mulig. Det var ikke noen god følelse. Etter ei ukes tid kommenterte han snapstoryen min og vi meldte lenge noe relatert til det fram og tilbake i flere timer, men ikke noe svar når jeg stilte et spørsmål for å holde samtalen gående. I alt han skrev så fikk jeg inntrykket at han liker meg, men samtidig ikke. Derfor har ikke jeg skrevet noe mer til tross for at jeg vet han er sjenert. Jeg er for redd for å bli såret til å tørre ta mer initiativ i starten.

Og hvordan endte det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Og hvordan endte det med dere?

Det er der det står nå. Blir nok ikke noe. 

Enten er vi begge for sjenerte til å tør å ta mer initiativ, eller så fant han ut at han ikke liker meg likevel og tar derfor ikke mer kontakt. Jeg tør ikke finne ut hvor han står. Jeg kan fremstå veldig tøff og selvsikker, men er egentlig skikkelig pysete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har opplevd det kun et par ganger - da har han ikke vært interessert, men det er min erfaring. Folk er forskjellig, mulig han er sjenert, men til og med en sjenert person vil ønske å holde kontakten i frykt for å "miste" daten. Spør han direkte om hvorfor han ikke tar initiativ - da får du iallfall et svar. :vetikke:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok oftest derfor jeg sletter matcher. De virker interessert så lenge en opprettholder kontakten, men evner ikke å ta kontakt selv. Tror gjerne de bare samler på matcher for å få en form for selvbekreftelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...