Gå til innhold

Noen som har erfaring med bra resultat av knipeøvelser? Vil ikke ha sex pga slapp musklatur.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye hjelper det å ta knipeøvelser? I hvilken grad kan man stramme opp skjelden gjennom knipeøvelser? Er det noen som har hatt merkbar effekt av dette?

Jeg har vært singel noen år, og nå tør jeg rett og slett ikke ligge med en mann fordi jeg har komplekser for å være slapp nedentil. Skikkelig kjedelig da jeg har lyst på sex, men stoppes av dette. 

Anonymkode: 6c79a...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann her. Slike komplekser er så bortkastede. Javisst er det forskjell på kvinner, men bra sex avhenger av mye mer. Eksen trente før, under, og etter svangerskapene, og jeg måtte stadig be henne slappe litt av under samleie. Nåværende har delvis prolaps, og er som et stort tomrom innenfor åpningen. Men hvem er den mest sensuelle, seksuelle, og kåteste av dem tror du?

Ha den sexen du har lyst til å ha, og tren for egen del. 

Anonymkode: 9a8f1...864

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det som deg og sliter med tanken på å ligge med en ny mann pga samme følelsene. Det virker som de jeg har ligget med som singel har vært fornøyd og en jeg møtte i fjor sommer ønsker møte meg igjen så da tenker jeg at det ikke kan være så ille🤷🏼‍♀️ Jeg samenligner med meg selv før jeg fikk barn, men jeg er nok våtere/kåtere nå som 40+ enn den gangen og det hjelper ikke alltid på. Jeg kniper jevnt og trutt og gynekologen sa jeg var helt normal der nede med god kontakt med musklene, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette. 

Anonymkode: 72f39...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mann her. Slike komplekser er så bortkastede. Javisst er det forskjell på kvinner, men bra sex avhenger av mye mer. Eksen trente før, under, og etter svangerskapene, og jeg måtte stadig be henne slappe litt av under samleie. Nåværende har delvis prolaps, og er som et stort tomrom innenfor åpningen. Men hvem er den mest sensuelle, seksuelle, og kåteste av dem tror du?

Har prolaps selv, men ingen problemer med det utover at det kjennes løst ut og da er det ingen grunn til operasjon ifølge legen. Er rett og slett redd en mann ikke vil kunne få orgasme ved penetrering, særlig hvis jeg blir veldig våt. Uff😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mye hjelper det å ta knipeøvelser? I hvilken grad kan man stramme opp skjelden gjennom knipeøvelser? Er det noen som har hatt merkbar effekt av dette?

Jeg har vært singel noen år, og nå tør jeg rett og slett ikke ligge med en mann fordi jeg har komplekser for å være slapp nedentil. Skikkelig kjedelig da jeg har lyst på sex, men stoppes av dette. 

Jeg synes ikke knipeøvelser hjelper noe særlig. Bruker dildoer i ulike størrelser til det formålet. Jeg liker ikke å fingre meg selv. Har fem dildoer i variable størrelser. Når man onanerer så kniper man jo naturlig. Jeg syns det er det aller beste. Jo mer jeg pirrer meg selv, jo kraftigere orgasme. Syns det er helt helt fantastisk 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjøp vaginakuler. Ha de inne ti minutter daglig mens du lager middag etc. Ikke ligg på sofaen med de. Poenget er at de ikke skal falle ut.

Anonymkode: f3000...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann 38 her: dette er noe dere damer bekymrer dere for helt unødvendig. 
har hatt et antall partnere både unge, gamle, tykke, tynne og de midt i mellom, alt fra jomfruer (i ungdommen) til en 5 barnsmor, og de gangene jeg har hatt problemer med sexen er det helt andre ting enn hvor trang hun er som er problemet, f.eks. alkoholinntak (mitt eller hennes) humør, bekymringer om alt annet enn sexen….

Så dette er det bare å slappe helt av med. 

Personlig liker jeg en våt og «vid» vagina bedre enn  en kjempetrang en, sexen varer ofte lenger og blir derfor bedre! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet med knipeøvelser ubevisst helt siden jeg begynte å onanere, og det funker veldig bra. Har født to barn, ble sydd etterpå, men får tilbakemelding på at jeg er veldig trang 

Anonymkode: 6637a...384

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser er blant annet å kinne kutte strålen når du tisser. Forebygger også mot inkontinens så det er lurt å trene

Anonymkode: 0650b...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

🤣

Anonymkode: 6056f...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vaginal laser etter 2 barn og fullstendig skjedeprolaps. 
Var som å få livet tilbake på så mange måter! 
kan varmt anbefales

Anonymkode: 0aac4...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Menn er ingen homogen gruppe, det er mange menn som ikke bruker noen kalorier på dette og så er det menn som heller vil ha kvinner som ikke er trange. 

Rart at en voksen kvinne ikke har fått med seg dette. 

Anonymkode: 934b2...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tok vaginal laser etter 2 barn og fullstendig skjedeprolaps. 
Var som å få livet tilbake på så mange måter! 
kan varmt anbefales

Anonymkode: 0aac4...667

Hvilken klinikk og hvor mange behandlinger tok du? Ser at det ikke er så vanvittig dyrt så kunne vurdert det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...