AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Er en godt voksen dame med komplekser.. Har tilbud om sex med en jeg liker godt, men tør ikke når jeg er edru. Skjønner selv ikke helt hvorfor jeg er så pysete. Hva jeg er redd for. Men kjenner han egentlig ikke så vet ikke om han er rett på, åpen, initiativrik eller bare tøff på melding. Jeg er ikke redd for å vise meg naken, men liker ikke "musa" mi da den er "bollete". Hva synes dere menn om bollemus 😖? Anonymkode: f38df...a43
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Du vet det allerede, for selv om du ikke var edru da du hadde sex, ble du jo bevitnet. Så du har allerede vært gjennom det du er redd for, å det gikk jo forhåpentligvis bra? 😊 Anonymkode: 21154...2ce 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva synes dere menn om bollemus Bollemus er sykt sexy Anonymkode: c4025...422 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar For det første bør du jo ikke ha sex med en som du ikke kjenner. Ikke rart du blir usikker, da? Vent med sex til du er trygg på mannen og kjenner ham godt. Og når dere først kjenner hverandre godt og er trygge på hverandre, er jeg helt sikker på at "bollemusa" di vil bli godt mottatt og fullt ut akseptert og godkjent. Ingen fare. Anonymkode: 7f425...ac0 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er en godt voksen dame med komplekser.. Har tilbud om sex med en jeg liker godt, men tør ikke når jeg er edru. Skjønner selv ikke helt hvorfor jeg er så pysete. Hva jeg er redd for. Men kjenner han egentlig ikke så vet ikke om han er rett på, åpen, initiativrik eller bare tøff på melding. Jeg er ikke redd for å vise meg naken, men liker ikke "musa" mi da den er "bollete". Hva synes dere menn om bollemus 😖? Anonymkode: f38df...a43 Ta deg noen øl før du møter han Anonymkode: bfb41...630
feliek54 Skrevet 4. februar #6 Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (På 3.2.2025 den 19.04): Er en godt voksen dame med komplekser.. Har tilbud om sex med en jeg liker godt, men tør ikke når jeg er edru. Skjønner selv ikke helt hvorfor jeg er så pysete. Hva jeg er redd for. Men kjenner han egentlig ikke så vet ikke om han er rett på, åpen, initiativrik eller bare tøff på melding. Jeg er ikke redd for å vise meg naken, men liker ikke "musa" mi da den er "bollete". Hva synes dere menn om bollemus 😖? Anonymkode: f38df...a43 Det gjør nok meg enda mer kåt
AnonymBruker Skrevet 4. februar #7 Skrevet 4. februar Ikke deikk før du møter han, det er ikke bra å lære kroppen å ikke takle motgang uten alkohol. Om du i verstefall ikke blir likt, så betyr ikke det at ikke noen vil. Du er vakker og noen vil se det. Ikke døv ned sansene og underkue deg hva menn måtte mene ig heller fokuser på å finn noen hvor det er gjensidig attraksjon og du er trygg og glad med han/dem. Anonymkode: 21154...2ce
jane78 Skrevet 4. februar #8 Skrevet 4. februar Vær ærlig med mannen. Si at du føler deg usikker og ikke vil love noe. Enten så er han grei, forståelsesfull, ivaretar deg og respekterer dine behov. Eller så gjør han ikke det, og da er det ikke en mann du bør satse på uansett
Veivalg Skrevet 4. februar #9 Skrevet 4. februar Bollemus er sexy i mine øyne. De aller fleste vagina har sin egen skjønnhet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå