AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei Jeg var gos banken idag og de kunne ikke innvilge lån (til å pusse opp bad), fordi det ligger en betalingsanmerkning på meg. De kunne ikke si fra hvem. Jeg må finne ut av det og betale denne og fa fjernet anmerkningen før jeg kan søke lån nytt. Jeg har nå leta i hele nettet og det står 0kr på dem. Disse er bla Statens innkrevingssentral Dun og badstreet Uniscore Og mange andre. Står 0 på alle. Hvem andre kan jeg sjekke? Anonymkode: 6b7ab...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Vi bruker experian på jobb når vi sjekker betalingsanmerkning. Inkassoselskap Anonymkode: 7ac97...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Det var da veldig merkelig at banken ikke kunne opplyse deg om dette? Anonymkode: 4f0af...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Har prøvd dem også. Problemet med slike er at det står jo bare hvem som har bedt om kredittopplysningee. Hvor mye du har tjent de siste 3 årene. Og til sist din kredittscore. Det står ingenting om betalingsanmerkninger og inkassosaker Anonymkode: 6b7ab...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var da veldig merkelig at banken ikke kunne opplyse deg om dette? Anonymkode: 4f0af...cfd De sier at de kan ikke se hvem det er fra. Bare at det står en sak på meg og de ikke kan innvilge siden det er en åpen sak Anonymkode: 6b7ab...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De sier at de kan ikke se hvem det er fra. Bare at det står en sak på meg og de ikke kan innvilge siden det er en åpen sak Anonymkode: 6b7ab...406 Mener du skal få et gjenpartsbrev når du har blitt kredittsjekk,der får du mer detaljert info om hva som er registrert på deg. Anonymkode: 12d93...926 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har prøvd dem også. Problemet med slike er at det står jo bare hvem som har bedt om kredittopplysningee. Hvor mye du har tjent de siste 3 årene. Og til sist din kredittscore. Det står ingenting om betalingsanmerkninger og inkassosaker Anonymkode: 6b7ab...406 I vår firmaversjon så står det, mulig private ikke får det opp. Men du kan forsøke å gjøre et kjøp på nett, da får du kopi av kredittsjekken som er gjort av deg. Der skal betalingsanmerkninger og pantstillelser etc stå. Forsøkt lendo? De tilbyr å utlevere anmerkninger. Sannsynligvis en anmerkning som henger igjen ved en feil om den ikke kommer opp på kredittsjekk, og da bør banken opplyse deg om den slik at du kan kontakte de som ikke har fått slettet korrekt. Anonymkode: 7ac97...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Banken gjorde kredittsjekk idag. Jeg fikk jo brevet med engang inn på digipost. Der står det info om alt annet som jeg sa, men ingenting om betalingsanmerkninger Anonymkode: 6b7ab...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Har du sjekket her: https://www.gjeldsregisteret.com Anonymkode: 469c5...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden Eller her: Inkassoregisteret Anonymkode: 4f0af...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Disse skryter av at de finner betalingsanmerkninger: https://www.lendo.no/gjeldsregister/lanehelse/ Anonymkode: 469c5...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har du sjekket her: https://www.gjeldsregisteret.com Anonymkode: 469c5...863 Prøvd AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Eller her: Inkassoregisteret Anonymkode: 4f0af...cfd Prøvd AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Disse skryter av at de finner betalingsanmerkninger: https://www.lendo.no/gjeldsregister/lanehelse/ Anonymkode: 469c5...863 Prøvd. Står ingenting om betalingsanmerkninger. Kun at jeg har en kredittramme hos dnb bank på 30k. Denne er ikke brukt. Men det er ikke det samme som betalingsanmerkninger heller 🤔🤔 Anonymkode: 6b7ab...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hei Jeg var gos banken idag og de kunne ikke innvilge lån (til å pusse opp bad), fordi det ligger en betalingsanmerkning på meg. De kunne ikke si fra hvem. Jeg må finne ut av det og betale denne og fa fjernet anmerkningen før jeg kan søke lån nytt. Jeg har nå leta i hele nettet og det står 0kr på dem. Disse er bla Statens innkrevingssentral Dun og badstreet Uniscore Og mange andre. Står 0 på alle. Hvem andre kan jeg sjekke? Anonymkode: 6b7ab...406 Betalingsanmerkninger slettes kl 00 dagen etter innfrielse. Røde flagg fjernes ikke. Du kan ha 0 anmerkninger og fremdeles komme opp med rødt flagg hos ulike selskaper. Har du hatt en anmerkning hos banken vil det røde flagget følge deg i bankens systemer. Tipper du har møtt på en konfliktsky kunderådgiver som ikke turde si at du ikke får lån hos dem grunnet tidligere mislighold. Hvis du sjekker deg selv skal alt komme opp. Er ting nedbetalt har du ikke anmerkninger. Banken ser hvor du har betalingsanmerkninger når de kreditt-sjekker deg. Du skal også få et gjenpartsbrev. Så om jeg var deg ville jeg tatt en titt på egne misligholdte krav fra selskaper som eies av banken din. Har du historikk der er nok det grunnen. Anonymkode: ab0f6...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå