Gå til innhold

Hjelp til å finne guttenavn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Guttenavn er ufattelig vanskelig. Kan noen hjelpe oss?

En del av meg(og oss forsåvidt) liker sjeldne, utenlandske navn, som f.eks Marley eller Colin. Men vi er helt norske og dessuten kan jeg ikke se for meg en stor barsk mann som heter Marley.

En annen del av meg liker übernorske navn som f.eks Kjell eller Bjørnar.

En tredje del av meg liker normale, søte, men ikke altfor søte og ikke altfor mye brukte navn. F.eks Helmer(Smålig irritert på Sophie Elise som kommer til å gjøre dette navnet for populært), Elmer, Ervin, Aslak. 

Mens en fjerde del liker mange av navnene på topplisten: Lucas, Filip, Oskar…

Så har noen noe navnetips? Internasjonale eller norske, men helst ikke topp 10. Kan være veldig sjeldent eller noe lunde vanlig. Vi er rådville og vi har ikke ett eneste guttenavn vi elsker, bare noen som er ok+. 

Anonymkode: 5aa02...064

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sigurd, Jesper, Marlon, Edvin, Emrik, Samuel, Walter, Gustav, Oliver, Karsten har alltid stått på min liste

Anonymkode: 3953a...921

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor, Torjus, Monrad, Kornelius, Lauritz, Scott, Edvin, Fridtjof, Trygve, Thorvald, Rikard, Jørgen, Benjamin, Jostein, Tarjei

Anonymkode: d82ee...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Olai, Sigurd, Halvor, Anton, Bendik, Edvard, Joel, Isak, Olaus, Lasse, Olaf, Ulrik, William 💙

Anonymkode: 983dc...cc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ask! Husker jeg så en usedvanlig nydelig gutt på bussen en gang som hette Ask, så har bare så gode assosiasjoner til det navnet 

Anonymkode: 94529...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfred er fint :) 

Enig med deg vedr Bjørn/Bjørnar! Hvis barnet i magen er gutt er dette høyt på listen vår :) 

Anonymkode: 7943f...5b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...