AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Jeg ønsker å gå ned noen kilo og lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Jeg tenker å legge meg på ca 1250 kcal om dagen og være i aktivitet ca 1,5 time per dag og regner med å forbrenne ca. 300 kcal på det. I dag er matplanen 1 banan, 1 gulrot 2 skiver grovbrød med 2 skiver ost og 1 skive salami 1 kokt egg 1 knekkebrød med ost Middag ca 400 kcal 1 dl yoghurt med 2 ss havregryn. Er på hytta med begrenset tilgang på frukt og grønt dessverre. Høres dette nok ut og fornuftig? Anonymkode: e9e30...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg ønsker å gå ned noen kilo og lurer på om noen kan hjelpe meg litt. Jeg tenker å legge meg på ca 1250 kcal om dagen og være i aktivitet ca 1,5 time per dag og regner med å forbrenne ca. 300 kcal på det. I dag er matplanen 1 banan, 1 gulrot 2 skiver grovbrød med 2 skiver ost og 1 skive salami 1 kokt egg 1 knekkebrød med ost Middag ca 400 kcal 1 dl yoghurt med 2 ss havregryn. Er på hytta med begrenset tilgang på frukt og grønt dessverre. Høres dette nok ut og fornuftig? Anonymkode: e9e30...bfc Høres lite ut. Hvor høy er du og vekt? Anonymkode: d95cc...070 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Dropp salamien og legg til skinke istedet. Anonymkode: deda7...ab2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres lite ut. Hvor høy er du og vekt? Anonymkode: d95cc...070 Jeg er 167 og skal ned fra 56 til 53. Høres lite ut, men jeg er veldig spinkelt bygd, og disse 3 kiloene har lagt seg rundt midjen, noe som ikke ser bra ut. Er 54 år. Anonymkode: e9e30...bfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå