AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Gravid og 5mnd på vei. Føler alt der nede er mer hovent og større. Vanlig? Anonymkode: cc873...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg var vertfall det mot slutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja, og det har med alder å gjøre også. Man begynner å synke mer nedover på kroppen med alderen og det gjelder underlivet også. Anonymkode: 350e7...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Helt normalt. Jeg ble så hoven utover svangerskapet at det var smertefullt. Men, det kan også være soppinfeksjon (ikke alltid man får typiske plager). Anonymkode: fffcc...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Heeeelt vanlig å bli mer hoven der nede Anonymkode: bdd3c...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Veldig vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Er 6 mnd på vei og ytre kjønnslepper har blitt store og fyldige. Etter forrige fødsel krympet alt der nede og var mindre enn vanlig i noen mnd før alt ble normalt igjen. Tror det er hormonelt. Anonymkode: 6fec6...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Ja, og det har med alder å gjøre også. Man begynner å synke mer nedover på kroppen med alderen og det gjelder underlivet også. Anonymkode: 350e7...374 Mener du det er større sannsynlighet for at ts er hoven fordi hun er gammel enn at hun er gravid? 🧐 merkelig utsagn. Anonymkode: 01a31...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Mener du det er større sannsynlighet for at ts er hoven fordi hun er gammel enn at hun er gravid? 🧐 merkelig utsagn. Anonymkode: 01a31...942 Jeg mente at ja - det kan skje i en graviditet - men det kan også skje med alderen. Mener ikke at ts er gammel, men at det finnes flere årsaker i livet til at kroppen endrer seg. Jeg ble også "normal" igjen etter min graviditet da jeg var 30. Så gikk tida og nå er jeg 44 og hva som er "normalt" på kroppen min har endret seg totalt 😁 Men sånn er det i større eller mindre grad for oss alle. Anonymkode: 350e7...374 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mente at ja - det kan skje i en graviditet - men det kan også skje med alderen. Mener ikke at ts er gammel, men at det finnes flere årsaker i livet til at kroppen endrer seg. Jeg ble også "normal" igjen etter min graviditet da jeg var 30. Så gikk tida og nå er jeg 44 og hva som er "normalt" på kroppen min har endret seg totalt 😁 Men sånn er det i større eller mindre grad for oss alle. Anonymkode: 350e7...374 Men ts er gravid i 5. mnd, da er det derfor. Anonymkode: 01a31...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå