AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Skrevet 3. februar Er gravid for tredje gang. Er i uke 23 og nå er bekkenleddssmertene på plass. I de to tidligere svangerskapene har jeg utelukkende kjent det nederst i korsryggen, men denne gangen har det hittil vært bare fremme. Det gjør vondt på en annen måte, liksom en mer kvalmende smerte? Frykten er jo at jeg skal få det både foran og bak og at det blir så invalidiserende som tidligere. Dere som har hatt smerter fremme og ikke bak, hvor intense ble smertene? Anonymkode: 5db4f...ca1
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Skrevet 3. februar Jeg har stort sett bare hatt smerter foran (skambeinet) i mine graviditeter. Det ble ikke veldig intenst, bare sånn at jeg ikke orket å gå særlig langt på slutten, spesielt ikke på hardt underlag. Anonymkode: 11ce4...379
AnonymBruker Skrevet 3. februar #3 Skrevet 3. februar Jeg har symfyseløsning. Bekkenløsning i ryggen først, så flyttet den seg frem og ryggen ble fin 😅 Det er en mye mer sviende/ stikkende smerte for meg enn i ryggen. Jeg klarer å holde smertenivået nede ved å gå til fysioterapeut. Der har jeg bl.a. lært å ha beina samlet så mye som mulig (spesielt når jeg snur eller reiser meg), ikke gå på glatta, samt ulike øvelser som hjelper. Det finnes mange øvelser som kan hjelpe. Så smertene har ikke blitt veldig intense her, de var verst når de oppsto. Anonymkode: 75868...3c9
AnonymBruker Skrevet 4. februar #4 Skrevet 4. februar Min er alltid i symfysen. Anonymkode: 9e709...e03
Lorieen Skrevet 4. februar #5 Skrevet 4. februar Symfyseløsning. Helt usannsynlig vondt. Føles som man blir sparka med tresko der framme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå