AnonymBruker Skrevet 3. februar #1 Del Skrevet 3. februar Hver morning eller formiddag kommer det en hvit varebil og står i innkjørselen vår. Der står de og lar motoren gå i alt fra 5 minutt til en halvtime. Nå har dette pågått så lenge at jeg synes det er behagelig. Andre som hadde reagert på dette? De gjør ingenting, bare står der. Hvorfor samme plass uke etter uke, måned etter måned? Innspill? Anonymkode: 97af6...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #2 Del Skrevet 3. februar Kanskje det er meg. Må kjøre vekk fra garasjen for at hjemme wifi skal slå seg av (dårlig dekning i garasjen), slik at jeg kan sette på podcast Anonymkode: b7b08...e04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kompis2 Skrevet 3. februar #3 Del Skrevet 3. februar Henter sjåføren en nabo som er hans arbeidskamerat? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #4 Del Skrevet 3. februar Kompis2 skrev (1 minutt siden): Henter sjåføren en nabo som er hans arbeidskamerat? Nei. Anonymkode: 97af6...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #5 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kanskje det er meg. Må kjøre vekk fra garasjen for at hjemme wifi skal slå seg av (dårlig dekning i garasjen), slik at jeg kan sette på podcast Anonymkode: b7b08...e04 Det er nok ikke deg. Du hadde ikke trengt 30 minutt for å slå av wifi Anonymkode: 97af6...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #6 Del Skrevet 3. februar De har stått i den private innkjørselen din hver dag i flere måneder, uten at dere har snakket med dem, eller sjekket opp nummeret, eller sett om de har noen kontakt med naboene? Anonymkode: fe1f3...3a1 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #7 Del Skrevet 3. februar Kompis2 skrev (3 minutter siden): Henter sjåføren en nabo som er hans arbeidskamerat? Tror det er en 2 seter. Av og til er han alene, av og til er de 2. Da er det ikke plass til flere. Anonymkode: 97af6...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 3. februar #8 Del Skrevet 3. februar Altså, kan du ikke bare gå ut å banke på vinduet og si: Du står her hver dag, og jeg er skikkelig nyskjerrig på hvorfor. Faktisk så nyskjerrig at jeg til og med laga en tråd på kåge om det. Og nå er det flere som ønsker å vite hvorfor du står akkurat i min innkjørsel. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #9 Del Skrevet 3. februar Spiser han frokost? Er det privat innkjørsel? Lurer han seg unna jobben? Står det logo på bilen? Har du sjekket hvem den er registrert på? Anonymkode: f3cb0...bfd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #10 Del Skrevet 3. februar Da hadde jeg banket på ruta og informert om de står på privat eiendom og spurt om hvorfor de står der hver dag. (Men før det hadde jeg tatt bilde og bilnummeret for å ha i tilfelle ett eller annet). Hvis de ikke gir noe godt og troverdig svar hadde jeg ringt politiet. Anonymkode: df727...462 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #11 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da hadde jeg banket på ruta og informert om de står på privat eiendom og spurt om hvorfor de står der hver dag. (Men før det hadde jeg tatt bilde og bilnummeret for å ha i tilfelle ett eller annet). Hvis de ikke gir noe godt og troverdig svar hadde jeg ringt politiet. Anonymkode: df727...462 Slapp av, dette er ikke Trump land helt enda. Anonymkode: 905bd...ba4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #12 Del Skrevet 3. februar Hadde de stått på tomgang i innkjørselen min i 30 minutter hadde jeg bedt de stille seg et annet sted. Anonymkode: 20cb3...ba4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #13 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Slapp av, dette er ikke Trump land helt enda. Anonymkode: 905bd...ba4 Dette var da ikke et fint svar?? Synes det var noen gode råd som jeg også vil følge. I morgen tar jeg bilde og går ut og spør han hvorfor han står her hver morning. Får jeg ikke noe fornuftig svar politianmelder jeg. Jeg har vært tålmodig alt for lenge. Frykter dessverre dette er en psyko. Det beste er å ignorere, noe jeg har gjort, men nok er nok nå. Anonymkode: 97af6...f6f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #14 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Hver morning eller formiddag kommer det en hvit varebil og står i innkjørselen vår. Der står de og lar motoren gå i alt fra 5 minutt til en halvtime. Nå har dette pågått så lenge at jeg synes det er behagelig. Andre som hadde reagert på dette? De gjør ingenting, bare står der. Hvorfor samme plass uke etter uke, måned etter måned? Innspill? Anonymkode: 97af6...f6f Så lenge det er behagelig, er det jo ok. Anonymkode: 27509...dde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #15 Del Skrevet 3. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så lenge det er behagelig, er det jo ok. Anonymkode: 27509...dde Jeg mente selvfølgelig ubehagelig. Skrivefeil som jeg ikke klarte rett opp. Tenker du også forstod hva jeg mente. Anonymkode: 97af6...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #16 Del Skrevet 3. februar Kanskje de låner nettet ditt til lysskye aktiviteter. Slå det av neste gang de er der, og se om de drar. Anonymkode: d3b39...95c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #17 Del Skrevet 3. februar Hvis det er en privat innkjøring og privat parkering ville jeg satt opp en sperring der i en periode og sett hva som skjedde. Da måtte den stått et annet sted og hadde lagt fra seg uvanen. Anonymkode: 603ca...f5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar #18 Del Skrevet 3. februar Koster jo ingenting å sjekke bilnummeret? Anonymkode: 4056c...175 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #19 Del Skrevet 4. februar Er det ikke bare å gå ut og spørre om de kan stå et annet sted? Hvorfor gå i måned etter måned og gnure på dette uten å forsøke en gang 🤨 Anonymkode: c0951...722 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 5. februar #20 Del Skrevet 5. februar Oppdatering please! For du gikk ut i går og spurte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå